۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱:۰۶

از محل ارزش افزوده و عوارض آلایندگی؛

۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شد

 ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: در دوره پنجم شوراها، از محل ارزش افزوده و عوارض آلایندگی ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در گردهمایی شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور اجرای طرح‌های عمران شهری در استان بوشهر صورت گرفته و طرح‌های مهمی اجرا و افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: در پنجمین دوره شورای اسلامی شهرها، در ۴۰ شهر استان بوشهر، ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌ها پرداخت شد که نقش مهمی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها داشته است.

استاندار بوشهر از تکمیل ۸۰ تا ۹۰ درصد پروژه‌های عمران شهری استان بوشهر در این دوره خبر داد و بیان کرد: با وجود شرایط اقتصادی سختی که وجود داشت، شهرداری‌ها توانستند کارهای بزرگی را انجام دهند.

وی به نقش مهم شوراها در خدمت به مردم اشاره کرد و ادامه داد: پیگیری مطالبات مردم و تلاش برای رفع نیازهای شهروندان از مهمترین وظایف و مسئولیت‌های شوراهای اسلامی شهر است.

گراوند انتظار مردم از شوراها و شهرداری‌ها را عمل بر اساس ادای سوگند، وظیفه و رسالت خود عنوان کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود شوراها نیز بر همین اساس برای رفع مشکلات مردم بیشترین تلاش را داشته باشند.

وی از مهمترین ویژگی شهردار خوب به اخلاص، سلامت اخلاق و مالی، کارایی و کارآمدی اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود شورای ششم از شهرداران با ظرفیت، کارآمد و توانمند در مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 5269932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha