۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۳۲

معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز خبر داد؛

پیگیری‌های ستاد بازسازی عتبات برای برگزاری پیاده‌روی اربعین

پیگیری‌های ستاد بازسازی عتبات برای برگزاری پیاده‌روی اربعین

کرج - معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز از پیگیری‌های ستاد بازسازی عتبات برای برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین خبر داد.

امیر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم سید و سالار شهیدان و پیگیری که عاشقان امام حسین و اهل بیت (ع) برای زیارت کربلا دارند و بسیاری از موکب‌داران پیگیر برپایی مواکب هستند، باید به این نکته اشاره شود که با وجود شرایط کرونایی شرایط غیرقابل پیش‌بینی است.

وی ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات در حال پیگیری و آماده‌سازی بستر زیارت و برپایی موکب‌ها است تا مانند سال‌های گذشته شاهد برگزاری مراسم باشکوه اربعین باشیم اما با توجه به بیماری کرونا و مشکلاتی که پیش آمده، هنوز هماهنگی‌های لازم انجام نشده است و در حال رایزنی با کشور عراق هستیم.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز به دو موضوع مهم در برگزاری اربعین شامل واکسیناسیون شدن زائرین و موکب‌های مستقر در طول مسیر پیاده روی و یا تغییر در نوع و نحوه پذیرایی مواکب از زائرین اشاره کرد و گفت: هر گونه اطلاعاتی از تغییر در روند برگزاری پیاده‌روی اربعین اعلام شود سریعاً در اختیار زائرین و موکب‌داران قرار می‌دهیم تا به موقع آماده شوند.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه از زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد، روزی زائرین نشده تا در مسیر پیاده روی اربعین قرار بگیرند و تب و تاب و شور حسینی در بین عاشقان امام حسین (ع) بیش از پیش شده، امیدواریم بتوانیم امسال همچون سال‌های گذشته خادم زائرین در مسیر پیاده روی اربعین باشیم و اطلاع‌رسانی خوبی هم در این مورد داشته باشیم.

کد خبر 5270051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha