۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳

فرمانده انتظامی آشتیان اعلام کرد؛

افزایش ۷۸ درصدی کشف مواد مخدر در آشتیان

افزایش ۷۸ درصدی کشف مواد مخدر در آشتیان

آشتیان- فرمانده انتظامی آشتیان از افزایش ۷۸ درصدی کشف انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای مرداد ماه تا کنون ۱۱۵ نفر در رابطه با مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، رضا رضایی اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد جدی با سارقان، طی یک ماه گذشته شاهد افزایش ۸ درصدی کشف انواع سرقت در این شهرستان با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان به دست آمد.

وی بیان کرد: طی این مدت و در عملیات‌های مأموران پلیس آگاهی شهرستان آشتیان، تعداد ۸ نفر سارق شناسایی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان علت وقوع اکثر سرقت‌ها را بی‌توجهی مالباختگان در نگهداری و عدم به کارگیری تجهیزات ایمنی در وسایل نقلیه و اماکن بر شمرد و پیشگیری را مهمترین و کاربردی‌ترین راه مقابله با این گونه سرقت‌ها دانست و بر مشارکت نهادها و مردم با پلیس در مبارزه با جرم سرقت تاکید کرد.

رضایی افزود: در کنترل جرایم به ویژه سرقت در شهرستان، پلیس با افزایش گشت‌های خودرویی، تقویت گشت‌های نامحسوس و افزایش گشت پیاده، سارقان و افراد ناشناس را شناسایی و دستگیر کردند که تأثیر بسزایی در کاهش وقوع سرقت در مدت مذکور داشت و میزان افزایش کشف انواع سرقت‌ها در تیرماه سال جاری، ۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی در خصوص کشف مواد در چهارماهه اول سال جاری خاطرنشان کردند: در چهار ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۷۸ درصد افزایش کشف انواع مواد مخدر را به دست آمد و در مرداد ماه سال جاری ۱۱۵ نفر در رابطه با مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان تصریح کرد: پاک‌سازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به طور مداوم توسط مأموران نیروی انتظامی انجام می‌شود و شهروندان در صورت بروز هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در سریع‌ترین زمان از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 5273543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha