۱۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

حقابه لرستان باید احیا شود/ ما به ۸ میلیارد متر مکعب آب نیاز داریم

حقابه لرستان باید احیا شود/ ما به ۸ میلیارد متر مکعب آب نیاز داریم

خرم‌آباد- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید حقابه لرستان احیا شود، گفت: ما در ۲۰ سال آینده بین هفت تا هشت میلیارد متر مکعب آب نیاز داریم.

مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید از وضعیت رودخانه خشک شده «کشکان» اظهار داشت: من الان ۵۰ سال، سن دارم و در این سال‌ها یادم نمی‌آید این رودخانه خشک شده باشد.

وی بیان داشت: به واسطه بی تدبیری‌هایی که آقایان داشته‌اند، نتوانسته‌اند سدهای بالادست را بسازند و مطالعات آنها را انجام دهند، وضعیت «کشکان» به این صورت درآمده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صبر ما دیگر خیلی زیاد نیست، تا به حال به همه مسئولان کشور نامه نوشته‌ام افزود: وظیفه من این است که از کشاورز این منطقه حمایت کنم.

ویسکرمی با تاکید بر اینکه من به عنوان نماینده، زبان این مردم هستم و اعلام می‌کنم که حتماً باید حقابه لرستان احیا شود تصریح کرد: ما در ۲۰ سال آینده بین هفت تا هشت میلیارد متر مکعب آب نیاز داریم.

وی افزود: در حال حاضر حداقل ۲.۴ میلیارد متر مکعب آب برای مصارف مختلف شرب، صنعت و… نیاز داریم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در درجه اول خواهش می‌کنم از مسئولان کشور که به خودشان بیایند، مقداری حیا کنند و از نجابت این مردم عبرت بگیرند ادامه داد: ما چیزی بیشتر از حق خودمان نمی‌خواهیم.

کد خبر 5274926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha