۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۱۸

عصر شنبه؛

پُل «کاکارضا» به بهره برداری رسید

پُل «کاکارضا» به بهره برداری رسید

الشتر- پل «کاکارضا» شهرستان سلسله که در سیل ۹۸ تخریب شده بود، پس از بازسازی و با صرف اعتبار ۱۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه پل «کاکارضا» شهرستان سلسله با حضور استاندار لرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان، فرماندار سلسله، مدیر کل حوزه ریاست استاندار، مدیر کل مدیریت بحران استان و برخی از مسئولین استانی برگزار شد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان در آئین افتتاح پل کاکا رضا، اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم استان که بعد از سیل ۹۸ در دستور کار قرار گرفت، بازسازی پل «کاکا رضا» بود که پلی مهم در مسیر ارتباطی چهار بانده خرم آباد به شهرستان‌های دلفان و سلسله است که متأسفانه در جریان سیل ۹۸ دچار مشکل شد و با پیگیری‌هایی که در سطح ملی و استانی انجام گرفت، توانستیم این پروژه را امروز به نتیجه برسانیم و مردم عزیزمان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: این پروژه حدود ۱۶ میلیارد تومان هزینه در بر داشته و قبلاً طول آن ۶۰ متر بوده و اکنون ۹۰ متر اجرا شده و برآوردی که ما داریم این است که در سیل‌هایی مثل ۹۸ مشکلی پیدا نخواهد کرد.

براساس این گزارش، این پل از نوع تیر پیش تنیده و دال بتنی درجا به طول ۹۰ متر و سه دهانه، با عرض ۱۲ متر با هزینه ۱۶ میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

کد خبر 5275986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha