۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۲۱

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر:

روش ستاد کرونا در استان بوشهر برای مبارزه با کرونا تغییر کند

روش ستاد کرونا در استان بوشهر برای مبارزه با کرونا تغییر کند

بوشهر- عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: روش ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر برای مبارزه با این بیماری تغییر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست اعضای شورای ششم شهر بوشهر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر ستاد پدافند غیرعامل نیز نقش‌آفرینی به خصوصی برای مبارزه با کرونا در ساتان بوشهر نداشته است.

وی با بیان اینکه ستاد کرونای استان بوشهر با مردم ارتباط برقرار نکرده است افزود: ما تا با مردم وصل نشویم نمی‌توانیم از کمک مردم به نحو مطلوب بهره‌مند شویم، بنابراین باید روش ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تغییر کند.

پورکبگانی اظهار داشت: در اولین نشست شورای ششم موارد موردنیاز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای مبارزه با کرونا در سطح استان مطرح و تمام کارهایی که از شورا برای برطرف کردن نیازها از جمله کمک‌های مالی، تهیه مواد غذایی خشک و … بر می‌آید را به کار خواهیم گرفت و تصویب می‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه مدافعان سلامت مطمئن باشند که اعضای شورای ششم شهر بوشهر در کنار آنها هستند افزود: منتخبین شورای ششم شهر بوشهر در کنار مدافعان سلامت هستند و این را وظیفه خود می‌دانند.

پور کبگانی با تأکید بر اینکه کمیته مردمی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای مبارزه با کرونا تشکیل شود گفت: شورای ششم بوشهر در کنار مدافعان سلامت هستند.

وی با بیان اینکه منتخبین شورای ششم شهر بوشهر از هیچ کمکی برای بهبود وضعیت سلامت مردم و کمک به مدافعان سلامت دریغ نمی‌کنند افزود: شورا با کمک خیرین و منابع در دسترس به کمک حوزه سلامت با تمام توان می‌آید و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

پورکبگانی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با آمدن در کنار مدافعان سلامت بتوانیم بر این ویروس منحوس پیروز شده و رضایتمندی نسبی برای مردم و مدافعان سلامت ایجاد کنیم.

کد خبر 5278329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha