۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۸

ورود ارتش به مقابله با کرونا؛

بیمارستان صحرایی ارتش در کرمانشاه دایر شد

بیمارستان صحرایی ارتش در کرمانشاه دایر شد

کرمانشاه- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با اشاره به ورود ارتش به مقابله با کرونا، گفت: در راستای فرمان رهبر انقلاب برای مقابله با کرونا بیمارستان صحرایی ارتش در کرمانشاه دایر شد.

امیر سلیمان طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان ۵۲۰ ارتش شهر کرمانشاه برای بیماران کرونایی افتتاح شد.

وی افزود: به بیماران کرونایی که نیاز به بستری نداشته و باید به صورت سرپایی آمپول رمدسیویر را دریافت کنند، در بیمارستان صحرایی ارتش به صورت ۲۴ ساعته رسیدگی می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: بیمارستان صحرایی ارتش در کرمانشاه در پی فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حفظه الله تعالی مبنی بر لزوم ورود نیروهای مسلح در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا افتتاح شد.

طاهری تصریح کرد: فرماندهان و مسئولین با تمام توان و استفاده حداکثری از تجهیزات و امکانات لازم با مدیریت و تلاش جهادی در مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا باید وارد عمل شده و مجدداً شعار ارتش فدای ملت را تحقق بخشند.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۵۲۰ منطقه‌ای ارتش کرمانشاه و اورژانس سیار آن با تمام توان و ظرفیت آماده پذیرش بیماران کرونایی است، افزود: ارتش همواره در تمامی مشکلات و بحران‌ها در کنار مردم حضور داشته و این بار با توجه به شرایط حساس کشور در موضوع کرونا آماده خدمت به مردم است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در غرب کشور بیان کرد: پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان صحرایی ارتش محدودیتی نداشته و بیماران کرونایی از تمام مراکز درمانی و مطب‌های خصوصی متخصصین عفونی می‌توانند برای دریافت آمپول رمدسیویر به این بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 5280282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha