۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶

وعده های بی عمل تعطیلی اصناف در ورامین/ خبری از اجرای مصوبات نیست

وعده های بی عمل تعطیلی اصناف در ورامین/ خبری از اجرای مصوبات نیست

ورامین- تعطیلی اصناف و گروه های شغلی مشمول مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در ورامین در حالی اجرایی نمی شود، که رییس اتاق اصناف این شهرستان خبر از اجرای این مصوبات می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس میری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا در دستور اخیر خود محدودیت‌های ابلاغ کرده که همگان موظف به رعایت آن هستیم.

وی افزود: از فردا گروه‌های ۲ و ۳ صنفی باید تعطیل شوند و فقط گروه ۱ شامل خواربار فروشی‌ها، نانوایی‌ها و مایحتاج عمومی مردم حق فعالیت دارند.

رئیس اتاق اصناف ورامین ضمن دعوت از صنوف مختلف به رعایت این ابلاغیه گفت: در یک سال و نیم اخیر بازاریان آسیب جدی در حوزه اقتصادی داشتند، اما سلامت جامعه و کمک به مهار کرونا وظیفه اجتماعی همه مردم است.

وی بیان داشت: مغازه داران باید توجه کنند که شیوع هرچه بیشتر بیماری به ضرر جامعه است و امیدواریم مجلس و دولت هم با بسته‌های تشویقی کمک اصناف باشند.

میری افزود: اتاق اصناف شهرستان ورامین از روز سه شنبه تا یک شنبه هفته آینده تعطیل است ولی تیم بازرسی بر روند تعطیلی واحدهای صنفی نظارت خواهد کرد.

این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد، که مشاهدات خبرنگار مهر از سطح شهرستان ورامین حکایت از وعده‌های بی عمل رئیس اتاق اصناف این شهرستان دارد و مشخص نیست، تا چه زمانی می‌خواهیم، با شعار باعث قربانی شدن سلامت مردم شویم.

کد خبر 5282722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha