۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۳

فرماندار اسلامشهر خبر داد؛

افزایش ظرفیت بستری بیماران کرونایی در بیمارستان اسلامشهر

افزایش ظرفیت بستری بیماران کرونایی در بیمارستان اسلامشهر

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر از افزایش ظرفیت بستری بیماران کرونایی در بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ کانکس مدیریت بحران اسلامشهر در بیمارستان مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از افزایش ظرفیت بستری بیماران کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به روند صعودی ابتلاء به بیماری کرونا در هفته‌های اخیر و ضرورت افزایش ظرفیت پذیرش بیمار در شهرستان دو کانکس مدیریت بحران شهرستان در محوطه بیمارستان مستقر شده و مشغول خدمات دهی به بیماران است.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته فضای تقریباً ۱۷۰ متری پیش ساخته نیز پس از آماده سازی به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شده و در محلی که قرار بود سوله جدید جهت بستری بیماران کرونایی احداث شود نصب و مستقر خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه تأمین تجهیزات این مجموعه جدید ۱۷۰ متری توسط سازمان تأمین اجتماعی انجام می‌شود، افزود: با فعال شدن دو کانکس مدیریت بحران و راه اندازی این فضای پیش ساخته ظرفیت خدمات دهی بیمارستان امام رضا (ع) به ۴۰ بیمار افزایش می‌یابد.

کد خبر 5283531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha