۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۰۸

در سال جاری؛

بودجه‌ای برای ساخت بیمارستان شوش اختصاص نیافته است

بودجه‌ای برای ساخت بیمارستان شوش اختصاص نیافته است

شوش- فرماندار شوش در خصوص پروژه ساخت بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی این شهرستان گفت: اعتبار این بیمارستان ملی است و امسال بودجه‌ای به آن اختصاص ندادند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی خوزستان (بررسی مصوبات شهرستان شوش) عصر امروز سه‌شنبه با حضور استاندار خوزستان، فرماندار شوش و سایر مسئولان استانی و شهرستان شوش برگزار شد.

فرماندار شوش در این جلسه اظهار کرد: سال گذشته اعتبارات کل شهرستان ۳۲۷ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال بود که امسال با وجود استقلال شهرستان کرخه اعتبارات شهرستان شوش ۶۵۷ میلیارد ریال یعنی دو برابر سال گذشته است.

عدنان غزی با اشاره به اینکه سال گذشته درصد تخصیص اعتبارات ۳۴.۹۲ درصد بود، افزود: در زمینه اعتبارات تملک دارایی نیز تقریباً ۶۹ درصد تخصیص اعتبار به شهرستان شوش صورت گرفته است.

وی در خصوص پروژه ساخت بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی شوش گفت: اعتبار این بیمارستان ملی است و با وجود پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی اما برای امسال بودجه‌ای به آن اختصاص ندادند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان نیز در این جلسه بیان کرد: سه نقطه برای ایجاد زمین مناسب صنعتی به منظور ساخت شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است؛ یکی از آنها در مرز مشترک با عراق و دو نقطه دیگر نیز در منطقه فتح المبین که فاصله زیادی با زیرساخت‌های آب، برق و گاز داشت و دیگری نیز در اختیار بنیاد حفظ آثار است.

اقبال محمدیان ادامه داد: ۱۰۰ هکتار زمین در سال ۸۶ از شرکت هفت‌تپه با هدف توسعه شهرک صنعتی فعلی خریداری شده تا فاز دوم و توسعه شهرک صنعتی شوش انجام شود ولی با توجه به واگذاری شرکت از سوی سازمان خصوصی‌سازی مشکلاتی در این زمینه ایجاد شده بود؛ بنابراین در نهایت مقرر شده که حداقل ۵۰ هکتار از آن اراضی تحویل داده شود تا کار توسعه شهرک صنعتی شوش صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیگیری افزایش تخصیص اعتبارات به پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد از سوی فرمانداری، تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز آموزش و پرورش، ارائه گزارش جهاد کشاورزی از آخرین وضعیت مشکلات حوزه کشاورزی و موانع، کمبودها و همچنین اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، برآورد اعتبار دقیق برای تکمیل پروژه بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی شوش، اعلام مشکلات تأمین اعتبار راه‌های روستایی شوش، فعال شدن پروژه پل مگرن ۳ و نظام مافی شوش، تأمین زمین مناسب برای احداث ناحیه صنعتی و همچنین برآورد اعتبار مورد نیاز برای اجرای عملیات عمرانی زهکش‌هایی که از سطح شهر شوش عبور می‌کنند (از سوی شهرداری) از جمله مصوبات جلسه قبلی بود که در این جلسه میزان اجرایی شدن آنها و پیگیری‌های مربوط به هر کدام از دستگاه‌های اجرایی بررسی شد.

کد خبر 5283628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha