۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۰۳

در ۸ روز نخست محرم؛

فعالیت ۴۰۰ هیئت مذهبی استان بوشهر مورد بازرسی قرار گرفت

فعالیت ۴۰۰ هیئت مذهبی استان بوشهر مورد بازرسی قرار گرفت

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از بازرسی از مراسم‌های عزاداری ۴۰۰ هیئت مذهبی این استان در هشت روز اول محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: در سطح استان شاهد برگزاری محافل و مجالس عزای حضرت امام حسین (ع) به نحو مطلوبی هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: با انجام بازرسی‌هایی که در سطح استان انجام شده، در ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) هیئت‌های مذهبی استان مراسم سوگواری را به شکل مطلوب و قابل تقدیری با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار کرده‌اند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم و آئین‌های عزاداری گفت: از ابتدای محرم تاکنون ۴۰۰ مورد بازرسی و نظارت بر هیئت‌های مذهبی در سطح استان انجام شده است.

حجت‌الاسلام طاهری ابراز داشت: بعد از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص اینکه برگزاری مجالس عزاداری اباعبدالله (ع) نباید بستری برای سو استفاده دشمن شود، تمام اهتمام مسئولان و دست‌اندرکاران هیئت‌های مذهبی در راستای تلاش برای تحقق این فرموده‌ی ارزشمند معظم له به کار گرفته شده که در سطح استان بوشهر هم شاهد رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: در همین راستا در سطح استان از نحوه‌ی برگزاری مراسم‌های تعداد ۴۰۰ هیئت بازدید به عمل آمده که تعداد شکایات واصله از هیئت‌ها ۲ مورد، تقدیر و تشکر از هیئت ۸۰ مورد و تعداد مراجعه‌کنندگان به سامانه صدای هیئت ۲۰ مورد بوده است.

کد خبر 5284226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha