۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۷

امروز انجام شد؛

دیدار «عبدالله» و «کرزی» با سفیر پاکستان در کابل

دیدار «عبدالله» و «کرزی» با سفیر پاکستان در کابل

«عبدالله عبدالله» رئیس‬ شورای عالی مصالحه ملی افغانستان و «حامد کرزی» رئیس جمهور پیشین افغانستان امروز با «منصور احمدخان»، سفیر پاکستان در کابل دیدار کردند.

به‬ گزارش‬ خبرگزاری‬ مهر‬ به‬ نقل‬ از‬ طلوع‬ نیوز، ‬ «عبدالله عبدالله» رئیس‬ شورای عالی مصالحه ملی افغانستان و «حامد کرزی» رئیس جمهور پیشین افغانستان امروز با «منصور احمدخان»، سفیر پاکستان در کابل دیدار کردند.

گفته می‌شود در جریان این دیدار، اوضاع جاری افغانستان و سیاست‌های داخلی و همچنین بین‌المللی افغانستان مورد بحث و تبادل نظر میان دو طرف قرار گرفته است.

هنوز جزئیات بیشتری در خصوص این دیدار و محتوای بحث میان طرف‌ها منتشر نشده است.

لازم به ذکر است، پیشتر «شیخ رشید احمد» وزیر کشور پاکستان از بازگشت مجدد منصور احمد خان سفیر پاکستان در کابل به محل خدمت خود در کابل خبر داده بود.

شیخ رشید احمد که این سخنان را در خصوص عادی سازی شرایط مرزهای میان دو کشور مطرح می‌کرد، گفت: شرایط در مرزهای ما عادی شده و حتی سفیر ما به افغانستان بازگشته است.

به گفته وزیر کشور پاکستان، سفیر این کشور در کابل، از طریق مرز جاده‌ای تورخام به افغانستان بازگشته و این در حالیست که در پی تسلط طالبان بر ولایت ننگرهار، کنترل این مرز نیز به دست نیروهای طالبان افتاده بود.

کد خبر 5284591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha