۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۶

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی بیان کرد؛

راه‌اندازی دو استراحتگاه برای همراهان بیماران کرونایی در مشهد

راه‌اندازی دو استراحتگاه برای همراهان بیماران کرونایی در مشهد

مشهد ـ مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: دو استراحتگاه در دو بیمارستان مشهد برای ارائه خدمت به همراهان بیماران کرونایی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آستان قدس رضوی در ادامه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خود برای مقابله با موج پنجم کرونا، با ارائه خدمتی جدید، دو محل را برای خدمت‌رسانی به همراهان بیماران کرونایی بستری در بیمارستان قائم (عج) و اورژانس عدالتیان بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ایجاد کرد.

این دو مکان که به همت بنیاد کرامت رضوی تجهیز و راه‌اندازی شده، شرایط مناسبی برای میزبانی از همراهان بیماران فراهم خواهد کرد.

رصد میدانی مشکلات همراهان بیماران

هادی غلامی در این باره گفت: با اوج گرفتن موج پنجم کرونا و تجمع همراهان بیماران جلوی درب بیمارستان‌ها برای پیگیری امور درمانی آنان، شاهد شلوغی و تجمع در این اماکن هستیم در حالی که در این شرایط بحرانی، حضور بی‌مورد خانواده‌ها در اماکن پرخطر درمانی، موجب افزودن بر آمار مبتلایان و تشدید اوضاع می‌شد.

وی ادامه داد: با رصد میدانی اوضاع دشوار و سرگردانی همراهان بیماران، آستان قدس رضوی برای حل این مشکل وارد عمل شد و نسبت به آماده‌سازی دو مکان برای اسکان و پذیرایی همراهان اقدام کرد.

میزبانی از همراهان بیماران

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: در همین راستا یک استراحتگاه به ظرفیت روزانه ۲۰۰ نفر به تفکیک زن و مرد با برخورداری از همه امکانات اسکان و پذیرایی شامل پذیرایی با سه وعده غذای متبرک، جانمایی تختخواب، مفروش شده، امکان شارژ تلفن، سرویس بهداشتی، استفاده از چای گرم، دستگاه آب سردکن و دیگر خدمات رفاهی مقابل بیمارستان قائم در کوهسنگی ۶ راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ایستگاه دوم در فضای بیمارستان امام رضا (ع) در مقابل اورژانس عدالتیان دایر شده که در این مرکز نیز هر روز خدماتی نظیر توزیع غذا، چای، آب سرد و از این قبیل خدمات به همراهان بیماران کرونایی بستری در این اورژانس ارائه می‌شود.

کد خبر 5286482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha