۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶

رئیس مرکز بهداشت استان قم خبر داد؛

آغاز نوبت دهی غیرحضوری مراکز مراقبت و غربالگری کرونا در استان قم

آغاز نوبت دهی غیرحضوری مراکز  مراقبت و غربالگری کرونا در استان قم

قم- رئیس مرکز بهداشت استان قم از آغاز نوبت دهی مراکز نمونه گیری کرونا در استان قم به صورت اینترنتی و تلفنی در راستای تکریم مراجعین از اول شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک محبی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه به جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و همچنین در راستای تکریم مراجعین، همشهریان می‌توانند قبل از مراجعه حضوری به مراکز ۹ گانه منتخب کرونا در استان قم به صورت تلفنی یا اینترنتی نوبت بگیرند، گفت: سامانه اینترنتی نوبت دهی مراکز خدمات تشخیص و درمان سرپایی کرونا از اول شهریور ماه راه اندازی شده است.

رئیس مرکز بهداشت استان قم با اشاره به اینکه همشهریان جهت دریافت نوبت می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۷۱۴۰ و انتخاب منوی شماره ۳ نسبت به اخذ نوبت با توجه به محل سکونت و مرکز منتخب اقدام نمایند، افزود: همچنین امکان اخذ نوبت به صورت اینترنتی و از طریق درگاه https://nobat.muq.ac.ir نیز امکان پذیر می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه موج پنجم کرونا هم سرعت سرایت و هم شدت بیشتری داشته است، ادامه داد: هنوز به قله این موج نرسیده‌ایم و از مردم می‌خواهیم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند و از تجمعات و دورهمی ها دوری کنند.

کد خبر 5287122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      1 0
      بنده خودم از طریق تلفن 37140 نوبت گیری انجام دادم برای مرکز عبداللهی (نبش میدان توحید) ولیکن وقتی که به آنجا مراجعه کردم گفتند که حدود یکسال و نیم است که از اینجا رفته‌اند. لذا خواهشمند از نوبت دهی مراکز غیرفعال از طریق این سامانه جلوگیری شود ضمنا به مرکز بعثت نیز که مراجعه کردم طبق اسم نویسی دستی
      • سلام من چطور میتونم نوبت برای دست کرونا بگیرم از ک IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
        0 2
        چطور میتونم نوبت برای تست کرونا بگیرم و از کجا
    • رضامرادی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      نست کرونا
    • علی عسگری IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      0 0
      نوبت بگیرم