۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۲۵

پخش از شبکه چهار؛

«حکایت دل» سراغ استاد حکمت و هنر رفت

«حکایت دل» سراغ استاد حکمت و هنر رفت

زندگی حرفه ای عبدالحمید نقره کار از قاب «حکایت دل» شبکه چهار سیما، دوشنبه یکم شهریور پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، فیلم مستند «استاد حکمت و هنر» که به زندگی عبدالحمید نقره کار استاد معماری و نظریه پرداز حکمت و هنر ایرانی و اسلامی اختصاص دارد، دوشنبه ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

عبدالحمید نقره‌کار متولد ۱۳۲۲ در تهران، پژوهشگر ایرانیِ معماری و شهرسازی و دانشیار دانشگاه علم و صنعت است. او در ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی به‌عنوان «نظریه‌پرداز برجسته» برگزیده شد.

نقره کار به مدت ۲۸ سال در دانشگاه علم و صنعت ایران، دانشکده هنر اسلامی تبریز و دانشگاه الزهرا (س) به تدریس و پژوهش اشتغال داشت و اکنون نیز عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت است.

مجموعه مستند «حکایت دل» کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیماست که هر دوشنبه ساعت ۲۱ به یک استاد عالیقدر عرصه ادب و فرهنگ و هنر اختصاص دارد.

باز پخش برنامه سه شنبه ساعت ۱۴ و جمعه ۵ شهریور حوالی ۱۱:۳۰ روی آنتن می رود.

عوامل برنامه عبارتند از تهیه کننده: علیرضا حسینی، کارگردان: بیژن شکرریز، پژوهش و طراح سوال: محبوبه کلانتری، مشاور علمی: شهین اعوانی، مدیر تصویربرداری: بهروز سلیمانی، با تشکر از همکاری ایرج سعادتی و روزبه عباسی، مدیرتولید و عکاس: حمیدرضا سهرابی، صدابردار: احمدرضا طایی، موسیقی: پیروز ارجمند، تدوین و امورفنی و ساخت آنونس: بدرالدین سعادتی، ساخت تیتراژ و گرافیست: حمید حسینی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات فضای مجازی: سمیرا فراهانی، سینه موبیل و تدارکات: ابراهیم حاجیان.

کد خبر 5287271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha