۳ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۲۴

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه:

مرکز ترک اعتیاد در دالاهو احداث می‌شود

مرکز ترک اعتیاد در دالاهو احداث می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: یک مرکز ترک اعتیاد در روستای سرخه دیزه شهرستان دالاهو در آینده احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرحناز محمدی صبح امروز در سفر به شهرستان دالاهو اظهار کرد: احداث مرکز مشاوره و روانشناختی در این شهرستان ضروری است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های بهزیستی در شهرستان‌هایی با کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت سامانه تصمیم را نمی‌توان راه‌اندازی کرد، اما یک مرکز مشاوره و روانشناختی در بخش گهواره وجود داشته که سه روز در هفته خدمات این مرکز مشاوره را می‌توان به کرندغرب منتقل کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه آمار سالمندان نسبت به جمعیت شهرستان دالاهو بالا است، گفت: پرونده ۵۳۲ سالمند در بهزیستی این شهرستان وجود داشته و یک مرکز رفاهی آموزشی سالمندان باید در شهرستان دالاهو احداث شود.

وی افزود: سه هزار و ۱۵۹ نفر در شهرستان دالاهو زیر پوشش بهزیستی استان کرمانشاه بوده و تنها یک مرکز مثبت زندگی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

محمدی با اشاره به وجود ۷۲۴ پرونده مددجویی و گستردگی جغرافیایی شهرستان دالاهو تاکید کرد: احداث ۲ مرکز مثبت زندگی در بخش‌های گهواره و ریجاب در این شهرستان ضروری است.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه یک مرکز ترک اعتیاد در روستای سرخه دیزه شهرستان دالاهو در آینده احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 5288742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha