۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰

استاندار گیلان:

تکمیل طرح های نیمه تمام گیلان اولویت روسای دستگاه های اجرایی بود

تکمیل طرح های نیمه تمام گیلان اولویت روسای دستگاه های اجرایی بود

رشت- استاندار گیلان با اشاره به بهره برداری از ۳۳ طرح صنعتی و ورزشی، گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت روسای دستگاه های اجرایی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع صبح چهارشنبه در حاشیه افتتاح ۳۳ طرح صنعتی و ورزشی گیلان در رشت با اشاره به شرایط سخت کرونایی استان، اظهار کرد: برنامه‌های هفته دولت در گیلان به صورت محدود، فشرده و با حداقل تجمع برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های نیز به صورت تجمعی در حوزه‌ها و به صورت نمادین در یکی از شهرستان‌ها بهره برداری می‌شود، گفت: امروز به صورت نمادین مجموع طرح‌های صنعتی استان به میزبانی شهر رشت بهره برداری شد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در مجموع ۲۶ طرح صنعتی با اعتبار بر بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و شعار سال اجرایی شده است، گفت: با تکمیل طرح‌های در دست اجرا تا پایان سال در حوزه اشتغال زایی فرصت‌های بیشتری فراهم شود.

زارع همچنین با اشاره به بهره برداری از طرح‌های ورزشی، اضافه کرد: یکی از برنامه‌های مسئولان در راستای خدمت رسانی به مردم تکمیل طرح‌های نیمه تمام بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و ورزشی استان گیلان طرح‌های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: از دهه فجر سال گذشته تا به امروز طرح‌های خوبی تکمیل و بهره برداری شد و امروز نیز شاهد افتتاح هفت طرح ورزشی با حدود ۲۳ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

کد خبر 5288902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha