۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵

خانی در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو:

«محرابیان» صلاحیت علمی و سابقه اجرایی خوبی دارد

«محرابیان» صلاحیت علمی و سابقه اجرایی خوبی دارد

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی نیرو، فردی جهادی و باسابقه و در مسئولیت‌های سابق خود هم اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر خانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۳ شهریور ماه) در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو،گفت: محرابیان از جمله مدیران توانمندی است که تخصص لازم را در این زمینه دارد.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی نیرو در بخش‌های کلان کشور مسئولیت داشته و سابقه دو دوره وزارت را هم در کارنامه خود دارا است.

نماینده مردم شاهرود در مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نیرو در سمت‌های قبلی خود توانست حمل و نقل عمومی را گسترش دهد و همچنین حمایت‌هایی از صنعت خودروسازی داشت و در این عرصه بسیار تأثیرگذار بوده است.

خانی یادآور شد: وزیر پیشنهادی نیرو، عضو شورای عالی فنی کشور بوده و در تمام مسئولیت‌های خود تخصص، تعهد، روحیه انقلابی، جهادی و عملکرد هدفمند را نشان داد و ما باید از این تجارب بهره کافی را ببریم.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی نیرو صلاحیت علمی و سوابق اجرایی خوبی دارد و ما باید به وی برای تصدی وزارت نیرو اعتماد کنیم، گفت: مدیریت وزارت نیرو باید هدفمند باشد و این نوع مدیریت باعث می‌شود که قبل از وقوع حوادث، پیش‌بینی‌های لازم انجام شود که محرابیان این توانایی را به خوبی دارد.

کد خبر 5289242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha