۳ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۲۶

سخنگوی شورای شهر گرگان:

۳۷ نفر نامزد تصدی شهرداری گرگان شدند

۳۷ نفر نامزد تصدی شهرداری گرگان شدند

گرگان- سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مجموع ثبت نامی ها برای احراز پست شهرداری گرگان به ۳۷ نفر رسید که همگی مرد هستند.

حجت مقسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجموع ثبت نامی ها برای احراز پست شهرداری گرگان به ۳۷ نفر رسید که همگی مرد هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: از این تعداد یک نفر دارای مدرک لیسانس، ۱۹ نفر فوق لیسانس، سه نفر دانشجوی دکتری و ۱۴ نفر دارای مدرک دکتری هستند.

وی در خصوص رشته تحصیلی این افراد هم بیان کرد: سه نفر از این افراد دارای مدرک برنامه ریزی شهری، ۱۴ نفر عمران و شهرسازی و معماری، هفت نفر گرایش مدیریت، سه نفر کارآفرینی، دو نفر زمین شناسی و خاک شناسی و در رشته‌های حقوق، اقتصاد، تاریخ، رسانه، جامعه شناسی، علوم سیاسی و ادبیات عرب هر کدام یک نفر متقاضی هستند.

مقسم با اشاره به سه مرحله ای بودن پروسه بررسی نامزدها، اضافه کرد: روز شنبه (۶ شهریور) مرحله اول بررسی مدارک ارسالی، سوابق و شرایط قانونی احراز پست انجام و از این تعداد حدود ۱۵ نفر انتخاب می شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در مرحله دوم هم افراد انتخاب شده به صحن شورا دعوت می شوند تا از برنامه‌های خود دفاع کرده و به سوالات اعضا پاسخ دهند.

وی ادامه داد: از این تعداد چهار الی پنج نفر انتخاب شده و برای مصاحبه تخصصی مجدداً دعوت می شوند تا در نهایت یک نفر برای مدیریت شهر گرگان انتخاب شود.

مقسم بیان کرد: پروسه بررسی مرحله دوم در طول هفته آینده انجام خواهد شد و قبل از پایان مهلت قانونی که ۱۵ شهریور ماه است شهردار گرگان انتخاب می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص اعلام اسامی هم گفت: روز شنبه فقط اسامی افراد انتخاب شده در مرحله اول اعلام می شود.

کد خبر 5289524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha