۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴

معاون سازمان صمت استان سمنان:

۱۵۷ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

 ۱۵۷ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

سمنان- معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از خرداد ماه ۱۴۰۰ تاکنون ۱۵۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز محبوبی صبح سه شنبه در دویست و نود و نهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه از خردادماه امسال تاکنون در حدود ۵ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است، تاکید کرد: ۱۵۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان این تسهیلات را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه ۵۱ واحد تولیدی از این بین پنج هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال تسهیلات را در بخش صنعت و ۱۰۶ واحد تولیدی ۴۹۰ میلیارد ریال وام را در بخش کشاورزی دریافت کرده‌اند، افزود: روند اعطای تسهیلات با همکاری بانک‌ها همچنان ادامه دارد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ تاکنون ۲۸۶ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۷ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

محبوبی با بیان اینکه پرونده ۱۲۹ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در بانک‌های عامل سطح استان سمنان تحت بررسی است، تاکید کرد: با همراهی بانک‌ها تسهیلات مورد نیاز این واحدها نیز به زودی پرداخت می‌شود.

کد خبر 5293484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha