۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۱۵

رئیس جمهور:

باید گام های مهمی برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان برداشته شود

باید گام های مهمی برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان برداشته شود

چابهار- رئیس جمهور گفت: امیدواریم در این دولت گام های مهمی برای رفع مشکلات سیستان و بلوچستان برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به چابهار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفرهای استانی برای آشنایی با مشکلات مردم و رفع آنها، شناخت ظرفیت‌های اقتصادی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود، افزود: امیدواریم با همکاری مردم، کارآفرینان و جوانان استان، گام‌های مهمی برای رفع مشکلات بیکاری، ایجاد اشتغال و مسائل فرهنگی این استان برداشته شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: بعد از انقلاب اقدامات زیادی در سیستان و بلوچستان انجام شده اما نسبت به آنچه که باید انجام گیرد هنوز فاصله داریم.

وی ادامه داد: امیدواریم در این دولت بتوانیم با همکاری خود مردم، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و جوانان فعال سنی و شیعه گام‌هایی برای حل مشکلاتی همچون بیکاری، تولید و مسائل فرهنگی و اجتماعی این استان که از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود، برداریم.

آیت الله رئیسی ایجاد اشتغال و رونق تولید را یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: تلاش داریم برای رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و مسائل فرهنگی و اجتماعی سیستان و بلوچستان که از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود گام‌های مهمی برداریم.

کد خبر 5295481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha