۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۰۹

دستورالعمل ویژه کارنامه فرهنگی دانشجویان تدوین شود

دستورالعمل ویژه کارنامه فرهنگی دانشجویان تدوین شود

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم تدوین آئین نامه یا دستورالعمل کارنامه فرهنگی برای دانشجویان با هدف ترغیب آنها به فعالیت‌های فرهنگی و سنجش میزان مشارکت دانشجویان در امور مربوطه را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، اولین نشست معاونین فرهنگی مؤسسات غیرانتفاعی منطقه ۳ کشور با حضور محمد هادی عسکری مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و با حضور معاونین فرهنگی برخی از مؤسسات به میزبانی مؤسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) به بصورت وبینار برگزار شد.

عسکری، مؤسسات غیرانتفاعی را یکی از مهم‌ترین ارکان‌های آموزش عالی دانست و بر فعالیت‌های فرهنگی در مؤسسات تأکید کرده و یادآور شد: مؤسسات باید در این مورد به رسالت خود به صورت ویژه عمل کنند.

وی ضرورت برگزاری این جلسات بصورت منطقه‌ای را اهمیت تشریک مساعی و همکاری بین مؤسسات در حل مسائل صنفی در سطح خرد و حل مسائل و مشکلات جامعه در سطح کلان دانست.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم یادآور شد: در مدیریت حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان نیازمند مشارکت گسترده نخبگان علمی، فرهنگی و مذهبی هستند تا در ساماندهی و مدیریت مسائل اخلاقی و فرهنگی دانشگاه‌ها استفاده شود.

وی، تدوین آئین نامه یا دستورالعمل کارنامه فرهنگی برای دانشجویان با هدف ترغیب دانشجویان به فعالیت‌های فرهنگی و سنجش میزان مشارکت دانشجویان در امور مربوطه را ضروری دانست.

سپس برخی از معاونین فرهنگی مؤسسات حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در مورد برنامه‌های فرهنگی مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی پرداختند.

کد خبر 5296387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha