۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷

فرماندار جوانرود:

۶۹ بیمار کرونایی در بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود بستری هستند

۶۹ بیمار کرونایی در بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود بستری هستند

کرمانشاه- فرماندار جوانرود با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان جوانرود، گفت: ۶۹ بیمار کرونایی در بیمارستان حضرت رسول(ص) جوانرود بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر رستگار یوسفی اظهار کرد: واکسیناسیون با سرعت قابل قبولی در شهرستان جوانرود در حال انجام است.

وی افزود: تبلیغات منفی که برای تزریق واکسن می‌شد سرعت واکسیناسیون در شهرستان جوانرود را خیلی کند کرده بود، اما با شروع پیک پنجم شیوع کرونا مردم بیش از پیش بر اهمیت تزریق واکسن پی بردند و در حال حاضر وضعیت واکسیناسیون در شهرستان جوانرود با واکسینه شدن حدود ۴۰ درصد جمعیت شهرستان خوب ارزیابی می‌شود.

فرماندار شهرستان جوانرود تصریح کرد: با توجه به اینکه در پیک پنجم بیماری کرونا قرار داریم، وضعیت کرونایی شهرستان جوانرود به مانند بسیاری از شهرستان‌های دیگر در استان کرمانشاه قرمز است و در حال حاضر بیش از ۶۹ نفر در بیمارستان حضرت رسول (ص) شهر جوانرود بستری هستند.

یوسفی خاطرنشان کرد: پیک پنجم بیماری کرونا به نسبت پیک‌های قبلی این بیماری طولانی شد و همین امر مردم را خسته کرده است، اما راهی بجز رعایت موارد بهداشتی و دستوالعمل های ابلاغی برای گذر از این پیک نیست و همه باید نسبت به رعایت این شیوه نامه‌ها دقت داشته باشند تا هرچه زودتر این پیک خطرناک را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 5298972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha