۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۳۹

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

مشکلات تعاونی‌های راکد و غیر فعال در زنجان پیگیری و رفع شود

مشکلات تعاونی‌های راکد و غیر فعال  در زنجان پیگیری و رفع شود

زنجان-سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بر لزوم پیگیری و رفع مشکلات تعاونی‌های راکد و غیر فعال در استان زنجان تاکید کرد وگفت: ۲۹۷ تعاونی در استان زنجان فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا انصاری ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استان در محل استانداری زنجان از وجود چهار هزار و ۷۲۷ تعاونی در استان زنجان خبر داد و گفت: این تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف فعالیت‌های خوبی دارند.

وی بر لزوم پیگیری و رفع مشکلات  تعاونی‌های راکد و غیر فعال در استان زنجان تاکید کرد و ابراز داشت :۲۹۷ تعاونی در استان زنجان فعال هستند که باید دلایل خارج شدن تعاونی‌ها از چرخه فعالیت در استان زنجان بررسی شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تعاون همواره به عنوان یک آموزه دینی در اذهان همگان جای دارد، گفت: تشکیل تعاونی‌ها به عنوان یکی از چرخه‌های اقتصادی و توسعه‌ای است و باید بر تقویت تعاونی‌ها در استان بیشتر توجه شود.

انصاری با بیان اینکه شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان زنجان از اردیبهشت ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است، ابراز داشت: ۱۳۲ شرکت در این جشنواره شرکت کردند که بر اساس اسناد بارگزاری شده هفت شرکت شایسته تقدیر بوده و تعاونی‌ها برتر امروز معرفی شدند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند ودر این تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد در جامعه می‌شود، تاکید کرد: تعاون یکی از بخش‌های تاثیرگذار در توسعه اقتصادی ملی است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه باید به توسعه تعاونی‌ها در استان توجه شود، افزود: بیشترتعاونی‌های زنجان در بخش کشاورزی، بخش خدمات و صنعت فعال هستند.

کد خبر 5299135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha