۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۰۴

از سوی انتشارات کتابستان

چاپ چهارم برای رمان «جان بها»/ «سامان عشق» هم آمد

چاپ چهارم برای رمان «جان بها»/ «سامان عشق» هم آمد

رمان «جان بها» و کتاب «سامان عشق» از سوی انتشارات کتابستان روانه بازار نشر شدند.این دو اثر به ترتیب به چاپ‌های چهارم و دوم رسیده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر انتشارات کتابستان دو اثر خود را با تجدید چاپ روانه کتابفروشی‌ها کرد.

این ناشر رمان «جان بها» را برای چهارمین بار به چاپ رساند. آنچه در «جان‌بها» روایت می‌شود ماجرایی پرهیجان، نفس‌گیر، درگیرانه و جاندار از روزهایی است که مأموران امنیت این بوم برای نگهبانی از مرز باورهایشان از سر می‌گذرانند. سربازان گمنامی که با زدن به دل خطر، پیچیده‌ترین چالش‌ها را پیش رو دارند و به مبارزه با مکارترین و بی‌رحم‌ترین دشمنان دور و نزدیک می‌روند.

جان‌بها قصه ابراهیم‌هایی است که همچون اسماعیل به مسلخ عشق می‌روند و برای باورهایی مبارزه می‌کنند که هنوز زنده است و گرمایش امنیت ما را به دنبال دارد. این کتاب در ۱۵۲صفحه و با قیمت ۳۳هزار تومان روانه بازار نشرشده است.

همچنین کتاب «سامان عشق» به قلم سیدمصطفی موسوی برای دومین بار توسط انتشارات کتابستان معرفت چاپ گردید.

‎سامان عشق روایت دختری است که برای پدرش دعا می‌کند تا شهید شود و در مقابل پدر هم همین آرزو را برای همسرِ دخترش دارد. هر دو دعا مستجاب می‌شود یکی در دفاع مقدس و دیگری در دفاع از حرم بی‌بی زینب(س).‎این اثر ارزشمند را خانم زهرا سلگی بر اساس خاطرات همسر شهید مدافع حرم شهید سعید سامانلو در قالبی داستانی و جذاب به رشته تحریر درآورده است.‎

شهید سامانلو همان شهید معروف شبکه های مجازی است که فرزند دلبندش در مواجهه با ماکت پدر شهیدش او را در اغوش می‌گیرد و گمان می کند که پدر برگشته است. ‎شهید سامانلو در دی‌ماه 1360 در شهر مقدس قم به دنیا آمد و در 16 بهمن 1394 در 34 سالگی در منطقه نبل الزهرا به فیض شهادت نائل آمده است.‎کتاب «سامان عشق» با 124 صفحه و به قیمت 28 هزار تومان در چاپ دوم روانه کتابفروشی ها شده است.

کد خبر 5300111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha