۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۴۸

مرکز واکسیناسیون ارتش در استان فارس راه اندازی شد

مرکز واکسیناسیون ارتش در استان فارس راه اندازی شد

شیراز - مرکز واکسیناسیون ارتش در استان فارس با توان تزریق روزانه ۵۰۰ دوز واکسن کرونا به گروه های هدف در شیراز راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ نعمتی جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش کشور در بازدید از مرکز واکسیناسیون شهدای نیروی زمینی ارتش، راه اندازی این مرکز را از اقدامات ارتش برای کمک به مجموعه بهداشت و درمان در استان فارس برشمرد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، نیروی زمینی ارتش در استان فارس با راه اندازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا گام‌های مؤثری در درمان و بهبودی بیماران برداشت.

وی با اشاره به تجهیز ۳ بیمارستان پشتیبان ارتش برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی در فارس، افزود: در حال حاضر بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از این بیمارستان‌های پشتیبان با بستری ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در حال فعالیت است و ۲ بیمارستان دیگر نیز در صورت اعلام نیاز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا آماده ارائه خدمت به بیماران خواهد بود.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان فارس نیز گفت: این مرکز با نام شهدای نیروی زمینی ارتش و به منظور سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در تیپ ۵۵ هوابرد راه اندازی شده است.

امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی با بیان اینکه در حال حاضر گروه هدف برای تزریق واکسن در این مرکز کارکنان پایور وظیفه و خانواده‌های آن‌ها هستند، افزود: در صورت تخصص سهمیه واکسن از سوی علوم پزشکی شیراز به این مرکز، آمادگی واکسیناسیون برای افراد عادی در گروه‌های سنی که از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز واکسن‌های سینوفارم و کووایران برکت در حال تزریق به گروه‌های هدف است، افزود: پیش بینی می‌شود تا یک ماه آینده تمامی کارکنان پایور وظیفه در استان فارس و خانواده‌های آن‌ها واکسن کرونا را دریافت کنند.

کد خبر 5300334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha