۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

بیش از ۱۱۰۰ مسجد خوزستانی در مهرواره اوج ثبت‌نام کردند

بیش از ۱۱۰۰ مسجد خوزستانی در مهرواره اوج ثبت‌نام کردند

اهواز- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: خوزستان با ثبت‌نام بیش از یک هزار و ۱۰۰ مسجد در مهرواره «اوج» در رتبه اول کشور قرار گرفته است.

حجت الاسلام احسان فرد آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری مهرواره اوج در استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به آغاز مهرواره اوج بنا بر فرمایش مقام رهبری مبنی بر اوج‌گیری نهضت خدمت‌رسانی با محوریت مساجد در سطح محلات، این مهرواره از سه هفته گذشته فعالیت اجرایی خود را در سراسر این استان آغاز کرد.

وی با بیان اینکه جلسات توجیهی ویژه رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در سراسر استان و کارشناسان فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، افزود: ضمن اعلام فراخوان عمومی به همه ائمه جماعات مساجد برای ثبت‌نام در سامانه مهرواره اوج استان خوزستان با تلاش بی‌وقفه همه عوامل اداری و مجموعه‌های مردمی مرتبط توانست با لبیک یک هزار و ۱۳۹ نفر از ائمه جماعات مساجد در رتبه اول کشور قرار گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با ابراز خرسندی از استقبال بسیار خوب مساجد استان از برگزاری مهرواره سراسری اوج بیان کرد: این حضور چشمگیر نشان از این مسئله دارد که استان خوزستان به‌عنوان یک استان ولایت مدار و گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری برای برداشتن بارهای سنگین از دوش اسلام و انقلاب، همیشه در میدان بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام فرد آقایی گفت: امید است مساجد مختلفی که در این مهرواره اعلام آمادگی کرده و لبیک گفته‌اند نسبت به احصای مسائل و مشکلات محلات خود اقدام و در رفع کردن مشکلات با استفاده از توان و ظرفیت مردم و مؤمنان محل اهتمام ویژه داشته باشند تا بتوانیم هر چه بیشتر شاهد بالندگی و خدمت‌رسانی به مردم استان خوزستان با محوریت مساجد باشیم.

کد خبر 5300677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha