۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۵۶

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:

عمر بالای بسیاری از مدارس بروجرد/ ساخت مدرسه مغفول مانده است

عمر بالای بسیاری از مدارس بروجرد/ ساخت مدرسه مغفول مانده است

بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عمر بالای بسیاری از مدارس بروجرد، گفت: ساخت مدرسه در این شهرستان مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مقصودی ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح فضاهای آموزشی شهرستان بروجرد، ضمن قدردانی از کار نیک خیرین مدرسه ساز گفت: برای توسعه نیازمند ایجاد محیط آموزشی مناسب هستیم چون پایه و اساس توسعه، آموزش و تعلیم و تعلم است.

وی در ادامه عنوان کرد: در توسعه آموزش و ایجاد بستر مناسب باید هم از جنبه سخت افزاری و هم از جنبه نرم افزاری مورد توجه قرار گیرد و با توجه به عمر بالای بسیاری از مدارس بروجرد به نظر می‌رسد، ساخت مدرسه در این منطقه مدتی مغفول مانده بود که با مدیریت جدید نوسازی مدارس، شاهد پویایی در این شهرستان هستیم.

حجت الاسلام خلج امام جمعه اشترینان نیز گفت: از برنامه‌های استکبار جهانی برای مستعمره کردن ملت‌ها، بی سواد کردن مردم است و ساخت مدارس به عنوان پایه و اساس آموزش در واقع جلوگیری از دستیابی آنها به برنامه‌های شومشان است.

بنا بر این گزارش، در این مراسم، به صورت متمرکز، مدرسه شش کلاسه روستای «گنجینه» بروجرد، مدرسه دو کلاسه روستای «قشلاق» بروجرد، مدرسه یک کلاسه روستای «خان امیر» بروجرد، مدرسه شش کلاسه حضرت زینب (س) اشترینان، مدرسه سه کلاسه روستای «توده زن» اشترینان و مدرسه سه کلاسه روستای «ده ریز» اشترینان افتتاح شدند.

کد خبر 5300842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha