۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه مطرح کرد؛

ساماندهی و تلاش بیش از ۱۱هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی

ساماندهی و تلاش بیش از ۱۱هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از ساماندهی و تلاش بیش از 11هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه خبر داد.

سردار بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از سال ۹۹ و آغاز طرح شهید سلیمانی که استان کرمانشاه پیشرو و پیشگام در اجرای این طرح در کشور بود، بیش از ۱۱ هزار بسیجی برای خدمات رسانی به هم استانی‌ها ساماندهی شدند.

وی با اشاره به خدماتی که در این طرح به مردم کرمانشاه ارائه شد، افزود: شناسایی بیماران مبتلا به کرونا با مراجعه حضوری به درب منازل و شناسایی و رسیدگی به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا از اقدامات بسیجیان در طرح شهید سلیمانی بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در غالب طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۳۰۰ هزار بسته بهداشتی و آموزشی توزیع شده است.

وی ادامه داد: حضور به موقع و از روز اول شروع واکسیناسیون در کنار کادر درمانی و پزشکی دانشگاه علوم پزشکی از دیگر اقدامات بسیج در بحران کرونا بوده است.

ریحانی خاطرنشان کرد: در شهر کرمانشاه ۶ مرکز تجمعی واکسیناسیون و در شهرستان‌ها نیز ۶ مرکز دیگر را کادر بهداری سپاه و بسیج اداره در ۲ نوبت صبح و عصر اداره می‌کنند.

وی ادامه داد: کادر بهداری سپاه‌های ناحیه شهرستان‌ها به کمک کادر بهداشتی علوم پزشکی رفته و کار واکسیناسیون عشایر به ویژه در مناطق صعب العبود و مناطقی که دسترسی به مراجعه به مراکز واکسیناسیون ندارند نیز آغاز شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر واکسیناسیون عشایر به خوبی دنبال می‌شود و به این مردم قول داده‌ایم با رسیدن مهلت تزریق دز دوم واکسن مجدداً به آنها مراجعه خواهیم کرد.

کد خبر 5301991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha