۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱

جمعی از تشکل‌های انقلابی استان کرمانشاه:

منتظر استمرار رویه فساد ستیز دولت سیزدهم در استان کرمانشاه هستیم

منتظر استمرار رویه فساد ستیز دولت سیزدهم در استان کرمانشاه هستیم

کرمانشاه- جمعی از تشکل‌های انقلابی استان کرمانشاه طی نامه ای به معاون اول رئیس جمهوری مطرح کردند: منتظر استمرار رویه فساد ستیز و عدالت محور در استان کرمانشاه هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از تشکل‌های انقلابی استان کرمانشاه طی نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهوری مطرح کردند: منتظر استمرار رویه فساد ستیز و عدالت محور در استان کرمانشاه هستیم.

متن نامه این تشکل‌ها به شرح زیر است:

با احترام و آرزوی کسب توفیقات الهی برای دولت عدالت گستر آیت الله دکتر رئیسی به استحضار می‌رساند مجموع امضا کنندگان ذیل الذکر در استان ولایت مدار، شهید پرور و انقلابی کرمانشاه که یادگاران سال‌های دفاع مقدس خواهان عدالت، توسعه و مبارزه مستمر با فساد بوده، برای این مهم تمامی توان خویش را در این استان در انتخابات به کار گرفت تا سید عدالت پرور و سرافراز ما از بوته عشق و آرمان خواهی به سربلندی و راست قامتی بیرون آید و بحمدالله منه این مهم با عنایت و توجه امام عصر (ارواحنالمقدمه الفداه) و ظل رهنمودهای مقام معظم رهبری (امام خامنه ای) (مدظله الوارف) و مردم شریف به حصول نتیجه منتج شد.

به لطف ایزد منان امروز دولتی داریم که متأثر از جریان‌های سیاسی نیست و مستقل و توانا و قوی به راه روشن خود ادامه می‌دهد. استمرار این رویه، کابینه قوی، فساد ستیز و عدالت محور و توسعه اندیش را در استان می‌طلبد. بدون تردید استفاده از نیروهای خوشنام، دست پاک و اندیشه ساز و ولایی باید در مدار حاکمیت و حکمت به صورت اولیت و اولویت در این مسیر قرار بگیرد.

لذا بدون سهم خواهی، خود خواهی، جریانمحوری، قیومیت سالاری این جمع در وهله اول پیشنهادات خود را در زمینه انتصابات والیان ولی اندیش و صراط مند به اندیشه دولت را تقدیم می‌دارد.

تردیدی نیست از دولتی که باید مستقل بیندیشد، و طبیبانه و حبیبانه تحقیق کند و بعد از رسیدن به حقایق موجود، نسبت به انتخاب و انتصاب اقدام کند. صد البته این لیست به معنی انتصاب و انتخاب مقیدانه دولت نیست و دولت مختار است گزینه خویش را در این زمینه به کار گمارد، اما آنچه قابل ذکر است والیان دولت عدالت به یقین به مکیال صراط منور دولت باید از فرزندان خلف همان خطه و خاک و یا اندیشه ورزانی از استان‌های مجاور با شناخت کافی که مقبول جامعه نخبگانی استان است مدنظر قرار گیرد.

قابل ذکر است نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در استان هم در صورت قبول و ایجاب و دارای مقبولیت از نظر دولت و مجمع مبارک این عزیزان تمام و کامل مورد حمایت جدی تشکیلات ذیل الذکر است. فرزندان عطش و آتش امام خامنه ای (حفظه الله) همواره در این استان آتش به اختیار ولایت و با تمام توان تا اهدا جان برای اهداف این دولت (بدون چشم داشت) آماده‌اند و از هیچ کوششی در مسیر پیشرفت دولت انقلابی و مردمی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 5308186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha