۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶

فرمانده سپاه گلستان:

هرچه داریم از دفاع مقدس و شهدا است

هرچه داریم از دفاع مقدس و شهدا است

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ما هر چه داریم از برکت دفاع مقدس و خون شهدا است و امیدواریم در همین راستا بتوانیم به نسل جدید خدمت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی بعدازظهر دوشنبه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس اظهارکرد: با توجه به شرایط کرونایی که در سطح کشور و استان ما وجود دارد همه برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: در هفته دفاع مقدس هزار و ۵۰ برنامه در سطح پایگاه، حوزه، نواحی و اقشار بسیج انجام می شود که ۳۵۰ برنامه شاخص آن مخصوص اقشار بسیج، ۶۵۰ برنامه مربوط به نواحی مقاومت بسیج و ۵۰ برنامه مربوط به معاونت ها و رده های سپاه استان است.

ملک شاهکوهی در تشریح برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس بیان کرد: ادامه رزمایش کمک های مومنانه، تجلیل از ایثارگران، جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدای شهرستانی، یادواره شهید آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی و کتاب خوانی، نهضت اهدا خون، افتتاح و بهره برداری پایگاه های بسیج، رونمایی از کتاب با موضوع ایثار و شهادت و غیره از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان عنوان کرد: در جهت ترویج ایثار و شهادت، ما هر چه داریم از دفاع مقدس است و امیدواریم در همین راستا بتوانیم به نسل جدید خدمت کنیم.

کد خبر 5309202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha