۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۴۹

با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شد؛

بهره برداری از ۵۰ هزار مترمربع آسفالت ریزی در معابر روستاهای بناب

بهره برداری از ۵۰ هزار مترمربع آسفالت ریزی در معابر روستاهای بناب

بناب- همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۵۰ هزار مترمربع آسفالت ریزی در معابر روستاهای بناب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز دوشنبه همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی، فرماندار بناب، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین و اهالی روستا، بهره برداری از آسفالت ریزی ۵۰ هزار مترمربع در ۱۰ روستای شهرستان بناب انجام شد.

بر اساس این گزارش، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها از بهره برداری آسفالت ریزی ۵۰ هزار مترمربع در ۱۰ روستای شهرستان بناب طی ماه‌های اخیر خبرداد و گفت: امیدواریم طی سال جاری خدمات و منابع بیشتری نسبت به سال قبل به این شهرستان اختصاص یابد.

محمدرضا شاملو ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های ثمربخش نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی سال گذشته ۸۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به شهرستان بناب تخصیص یافته است.

بهره برداری از ۵۰ هزار مترمربع آسفالت ریزی در معابر روستاهای بناب

۱۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر آسفالت ریزی در سطح روستاهای کشور صورت گرفته است

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه طی ۴ سال گذشته بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر آسفالت ریزی در سطح روستاهای کشور صورت گرفته است؛ افزود: ۳۹ هزار و ۷۰۰ روستا در کشور نیاز به اجرای طرح هادی دارند که سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ روستا باید مورد بازنگری قرار گیرند.

بر پایه این گزارش، فرماندار بناب نیز در جریان بهره برداری نمادین از آسفالت ریزی روستای زوارق گفت: برای تکمیل پروژه بعثت روستای زوارق ۴۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است و این پروژه با پیگیری‌های نماینده شهرستان و مشارکت بخشداری مرکزی، بنیاد مسکن و دهیاری به ثمر نشست.

بهره برداری از ۵۰ هزار مترمربع آسفالت ریزی در معابر روستاهای بناب

ضرورت تکمیل پل روستای زوارق برای جلوگیری از حوادث احتمالی

شهریار فتحی با اشاره به ضرورت تکمیل پل روستای زوارق برای جلوگیری از حوادث احتمالی خواستار تخصیص ۵ هزار تن قیر رایگان از معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای آسفالت ریزی روستاهای شهرستان شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با تأکید بر اینکه شهرستان بناب در بازنگری طرح‌های هادی روستایی یکی از شهرستان‌های پیشرو استان آذربایجان شرقی است؛ تصریح کرد: این کار به همت مسئولین بنیاد مسکن استان و پیگیری‌های نماینده شهرستان تحقق یافته که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

گفتنی است، شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده و دارای یک بخش و ۲۶ روستای تابعه است.

کد خبر 5309215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha