۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۲۱

در بیانیه مجمع نمایندگان مازندران آمده است:

دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی از مقاومت ملت ایران است

دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی از مقاومت ملت ایران است

ساری- مجمع نمایندگان مازندران از دفاع مقدس به عنوان گنجینه تمام نشدنی از مقاومت، ایثار و سلحشوری مردمان این مرزو بوم یاد کردند که برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع نمایندگان مازندران در بیانیه‌ای به مناسبت هفته دفاع آورده است: هفته گرامیداشت دفاع مقدس پاسداشت رادمردی و فداکاری غیور مردانی است که با نثار جانشان از حریم اسلام و کیان کشور در برابر تجاوز خصم زبون صیانت و حراست کردند.

در این بیانیه آمده است: بی گمان فرزندان امام روح الله با لبیک به ندای پیر و مراد جماران و شجاعت مثال زدنی خود که برق آن چشمان ابرقدرت‌های جهان را در نوردید، عزت و عظمت وصف ناپذیری را برای امروز و فردای میهن اسلامی مان آفریدند که قلم از شرح آن عاجز است.

در آمده است: دفاع مقدس ملت ایران گنجینه تمام نشدنی از مقاومت، ایثار و سلحشوری جوانان و پیران و خرد وکلان این مرز و بوم است که برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد ماند.

مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان عالی مقام جنگ تحمیلی و نیز تجلیل از فخر آوران پیروز و خستگی ناپذیر دوران طلایی حماسه و ایثار و بویژه رزمندگان شجاع و نامی دیار علویان که سهم به سزایی در فتوحات لشگریان روح الله در دفاع مقدس داشتند، تداوم ارزشهای مبتنی بر ایثار و شهادت را در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مسئلت دارد.

کد خبر 5309716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha