۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۱۵

ذوالقدر؛

خانواده شهدا پیشکسوتان جبهه‌های مقاومت و دفاع هستند

خانواده شهدا پیشکسوتان جبهه‌های مقاومت و دفاع هستند

ری- فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به اینکه شهادت شهدای تکواندو مقاتله در مقابل استکبار و برای عدالت خواهی بود گفت: خانواده شهدا پیشکسوتان جبهه‌های مقاومت و دفاع هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد ذوالقدر عصر سه شنبه در حاشیه برگزاری یادواره شهدای تکواندو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ششمین یادواره نکوداشت شهدای تکواندو سراسر کشور با ۵۰۰ شهید و ۲۴ شهید مربوط به استان تهران امروز در شهرستان ری و توسط سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام برگزار شد که خانواده این شهدا به عنوان قهرمانان و پهلوانان حقیقی دفاع مقدس در ایران اسلامی تجلیل شدند.

ذوالقدر با بیان اینکه خانواده این شهدا پیشکسوتان جبهه‌های حق و مقاومت و دفاع بودند گفت: این خانواده‌ها دو ویژگی قهرمانی و پهلوانی را توأم داشتند که به هم نزدیک هستند، اما پهلوانی نرم افزاری مردانگی و گذشت و فداکاری و یاری و دستگیری از مستضعفین هم هست.

وی با بیان اینکه شهدا همواره هم قهرمان بودند در رشته ورزشی هم پهلوان بودند در رشته‌ای که نیاز به مجاهدت داشت گفت: این مجاهدت آنان بود که منجر به شهادتشان شد، این شهادت جز آرزوی بسیاری از جوانان ما بود نه آرزو بود که بمیرند بلکه مقاتله در مقابل استکبار، ظلم و زورگویی و برای عدالت خواهی و حق و استقلال کشور بود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به اینکه ۲۴ شهید، قهرمانان و پهلوانان ایران اسلامی هستند که امروز در آستانه هفته دفتع مقدس و اربعین حسینی در شهرری کنار حضرت عبدالعظیم حسنی که زیارتش مساوی با زیارت سیدالشهدا برگزار شد.

کد خبر 5310431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha