۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۰

مراسم رژه موتورسوران نیروهای مسلح در البرز برگزار شد

مراسم رژه موتورسوران نیروهای مسلح در البرز برگزار شد

کرج - مسئول اجرایی رژه موتورسواران سپاه استان البرز گفت: مراسم سالگرد دفاع مقدس به یاد دلاورمردان و سرداران شهید و مجاهدان عرصه شهادت در سطح نیروهای مسلح استان البرز برگزار شد.

مهدی اعظمی در حاشیه رژه موتورسواران نیروهای مسلح استان البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مراسم سالگرد دفاع مقدس به یاد دلاورمردان و سرداران شهید و مجاهدان عرصه شهادت در سطح نیروهای مسلح استان البرز در حال برگزاری است.

وی با اشاره به شیوه برگزاری رژه موتورسواران بیان کرد: تمام موتورسواران در طول مسیر با پرچم‌هایی که مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی است با نمایش وحدت و اقتدار به سمت نقاطی که مشخص شده حرکت خواهند کرد.

مسئول اجرایی رژه موتورسواران سپاه استان البرز با اشاره به نشان و نماد این مراسم، تصریح کرد: اولین اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به دومین هدف از اجرای رژه نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار و امنیت آفرینی که نیروهای مسلح، بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی مقتدر برای امنیت جامعه خواهند داشت از اهداف این مراسم در اولین روز از حماسه دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اعظمی گفت: این مراسم به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز و فرماندهان سپاه و ناجا جلسات متعددی داشتند که یک برنامه منسجمی بین سپاه و ناجا انجام خواهد شد.

وی متذکر شد: ۴۵۰ موتورسوار حرکت خود را از پیست موتورسواری باشگاه مقاومت مقابل لشکر عملیاتی ۱۰ سیدالشهدا (ع) آغاز کرده و تا میدان توحید کرج حرکت خود را ادامه می‌دهند.

کد خبر 5311015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha