۴ مهر ۱۴۰۰، ۸:۰۶

فرماندار بوشهر:

همدلی مطلوبی بین مجموعه مدیران استان بوشهر برقرار است

همدلی مطلوبی بین مجموعه مدیران استان بوشهر برقرار است

بوشهر- فرماندار بوشهر با اشاره به همدلی مناسب مدیران استان، گفت: بوشهر در استفاده از نیروهای بومی در پست‌های مدیریتی و بکارگیری بانوان شایسته در این عرصه پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی صبح یکشنبه در آئین تودیع و معارفه استاندار بوشهر اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که گراوند استاندار سابق بوشهر با جدیت دنبال می‌کردند، احداث مسکن مددجویان و تأمین جهیزیه بود.

وی اضافه کرد: اقدامات بی‌نظیری در زمینه کمک به نیازمندان و محرومان در استان بوشهر انجام شده است که بیانگر نوع‌دوستی ایشان و نگاه خاص به موضوع بوده است.

فرماندار بوشهر، استفاده از نیروهای بومی استان بوشهر را یکی دیگر از رویکردهای استاندار سابق بوشهر دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بانوان شایسته از دیگر رویکردهای گراوند در استان بوشهر بوده است.

وی استفاده از نیروهای درون‌سازمان وزارت کشور را از دیگر اقدامات مهم گراوند دانست و افزود: این استفاده باعث شد تا نیروهای وزارت کشوری تلاش بیشتری داشته باشند تا دیده شده و استفاده شوند.

جمشیدی با بیان اینکه همدلی مطلوبی بین مجموعه مدیران استان بوشهر برقرار است، ادامه داد: گراوند در کنار قاطعیت با احترام با زیرمجموعه‌ها برخورد و رفتار می‌کرد.

نگاه ویژه به مسائل مردمی

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: گراوند استاندار بوشهر نگاه ویژه‌ای به مسائل و مشکلات مردم داشتند و با جدیت این موضوع را پیگیری می کردند.

سید حسین ناظر اضافه کرد: بوشهری‌ها هم خوش استقبال و ههم خوش بدرقه هستند و قدر مسئولان خدمت گذار خود را می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه گراوند آمر و عامل به بایدها و نبایدها بوده است، افزود: ارزش‌مدار بودن و توجه ویژه به ارزش‌ها از نکات خاص و برجسته استاندار سابق بوشهر بود.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر ادامه داد: استاندار بوشهر در مراسم و برنامه‌های مربوط به شهدا همواره حضور ویژه‌ای داشتند.

وی تاکید کرد: استان بوشهر دارای شرایط خاص و ویژه‌ای است و وجود هفت امیر و سردار در استان بیانگر جاگاه خاص این استان است.

ناظر پرهیز از پرداختن به حاشیه را از ویژگی‌های خاص گراوند عنوان کرد و افزود: گراوند به صورت ۲۴ ساعته در استان بوشهر مشغول به فعال بود.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات عبدالکریم گراوند، احمد محمدزاده به عنوان استاندار بوشهر معارفه شد.

کد خبر 5313555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      0 0
      گراوند خیلی به نظام در استان بوشهر خیانت کرد