۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰

در قالب نذر امام رضا(ع)؛

طرح حمایتی «هر روضه خانگی، آزادی یک زندانی» در اردبیل اجرا می‌شود

طرح حمایتی «هر روضه خانگی، آزادی یک زندانی» در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل - مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای طرح حمایتی با عنوان «هر روضه خانگی، آزادی یک مادر و بانوی معسر زندانی» در اردبیل خبر داد.

سارا حقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به ضرورت تحکیم بنیان خانواده و مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: طرح‌های حمایتی در راستای کاهش جرایم و تخفیف مجازات ویژه بانوان معسر زندانی عامل مهمی در جلوگیری از فروپاشی بنیان خانواده و ترویج فرهنگ مواسات و همدلی در جامعه است.

وی به اجرای طرح حمایتی «هر روضه خانگی، آزادی یک مادر و بانوی معسر زندانی» در اردبیل خبر داد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با همکاری کانون خدمت بانوان و خانواده رضوی استان اردبیل، اقدام به اجرای این طرح در قالب "نذر امام رضا (ع) " پرداخته و با جلب مشارکت خیرین زمینه آزادی مادران و بانوان معسر زندانی را فراهم کرده است.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به مهلت مشارکت مردمی در این طرح اشاره کرد و گفت: مشارکت در این نذر در استان اردبیل از طریق شماره کارت ملت ۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۳۹۹۴۶۶ است که خیرین و مردم نوع دوست استان می‌توانند تا پایان ماه صفر به تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰ وجوه نقدی خود را به شماره کارت اعلام شده واریز و در این اجر معنوی مشارکت کنند.

طرح حمایتی «هر روضه خانگی، آزادی یک زندانی» در اردبیل اجرا می شود

کد خبر 5315083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha