۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۵

فرماندار اسدآباد:

۱۰۰۰ دانش‌آموز اسدآبادی دز اول واکسن خود را دریافت کردند

۱۰۰۰ دانش‌آموز اسدآبادی دز اول واکسن خود را دریافت کردند

همدان _ فرماندار اسدآباد گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان بالای ۱۵ سال در چند روز گذشته یک‌هزار نفر از دانش‌آموزان اسدآبادی واکسن دُز اول خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در بحث واکسن دانش آموزان و دیگر رده‌های سنی شهرستان وجود ندارد و واکسیناسیون دانش آموزان در سالن شهید راحمی مرکز تجمیعی واکسن در حال انجام است که برای بازگشایی مدارس باید با اقناع سازی دیگر دانش آموزان را هم به تسریع در روند دریافت واکسن ترغیب کرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر فعالیت آموزش حضوری ۹۲ مدرسه ابتدایی روستایی با کلاس‌های زیر ۱۵ نفر و تعدادی از مدارس متوسطه اول و دوم روستایی به جز مدارس روستاهای بزرگ سطح شهرستان از سوم مهر ماه آغاز شده است.

کتابی با بیان اینکه مدارس با دانش‌آموزان بالای ۳۰۰ نفر شهرستان در نیمه آبان ماه با اتمام واکسیناسیون بازگشایی می‌شوند، تصریح کرد: برخی از مدارس زیر ۳۰۰ نفر شهرستان هم از هفته سوم مهر ماه فعالیت آموزش حضوری خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اساس دستورالعمل اعلام شده وزارت آموزش و پرورش آغاز می‌کنند.

وی از آغاز طرح واکسیناسیون خانه به خانه در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر در شهرستان در بحث طرح مدیریت کرونا با شرایط مرتبط با رنگ بندی نارنجی ساری و جاری بوده و باید بر همین اساس مشاغل محدودیت‌های کرونایی را رعایت کنند.

کد خبر 5315388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha