۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰

استاندار زنجان:

۹۴ درصد زنجانی ها کارت هوشمند ملی دریافت کردند

 ۹۴ درصد زنجانی ها کارت هوشمند ملی دریافت کردند

زنجان-استاندار زنجان به صدور ۹۴ درصدی کارت هوشمند در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این میزان آمار ، بسیار کم است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای راهبردی جمعیتی استان در محل استانداری زنجان گفت: صدور کارت هوشمند و مکانیزه شدن آن فواید زیادی دارد که جایگزین بسیاری از مشخصه‌ها در آینده می‌شود.

وی به صدور ۹۴ درصدی کارت هوشمند در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: تجمیع اطلاعات و داده‌ها و صدور کارت‌های هوشمند به تحقق اهداف تعیین شده منتهی شود.

استاندار زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته کنگره ۵۳۵۳ شهید استان زنجان در اواخر ماه جاری طی مهرماه سالجاری برگزار می‌شود.

حقیقی تاکید کرد: مباحث نظری در خصوص مسائل مختلف به ویژه در مقوله مهم جمعیتی به واقعیت تبدیل نمی‌شود و آمار در جوامع پیشرفته اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: مبنای آمار باید مرکز آمار ایران باشد و آمارهای مختلفی ارائه می‌شود که در این میان رسانه‌های بیگانه به آمارهای دروغ متوسل می‌شوند و برخی‌ها آمار رسمی ارائه می‌دهند که باید از آن استفاده لازم را داشت.

استاندار زنجان ابراز داشت: مقام معظم رهبری همواره به موضوع جمعیت ورود بهنگام داشته‌اند و در این میان همگان موظف به عملیاتی کردن آن هستند تا جمعیت کشور به تعادل برسد.

حقیقی گفت: استان درصدد برگزاری کنگره باشکوه و فاخر به دور از هر گونه اشکالات مراسم‌های برگزار شده کشوری است.

وی با بیان اینکه تولید سریال شهید شهریاری از اقدامات خوب و ارزشمند است، تصریح کرد: موضوع تعیین تکلیف فرزندان حاصل از ازدواج بانوان ایرانی با مردان خارجی در استان را نیز اقدام مهمی است.

استاندار زنجان به ساختمان فعلی ثبت احوال شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت: دبیرخانه در خصوص املاک مازاد برنامه ریزی و اطلاعات را در اختیار دستگاه‌های متولی قرار می‌دهد.

کد خبر 5316316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha