۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۲

فرماندار بهارستان خبر داد؛

تزریق ۲۳۰ هزار دُز واکسن در بهارستان/فقط ۵۲ درصد واکسینه شده اند

تزریق ۲۳۰ هزار دُز واکسن در بهارستان/فقط ۵۲ درصد واکسینه شده اند

بهارستان- فرماندار بهارستان از تزریق ۲۳۰ هزار دُز واکسن در این شهرستان خبر داد و گفت: فقط ۵۲ درصد از شهروندان در این منطقه واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تمهیدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ️استقبال کمرنگ مردم بهارستان از تزریق واکسن کرونا اظهار داشت: حدود ۲۳۰ هزار دوز واکسن کووید ۱۹ در این شهرستان به گروه‌های هدف تزریق شده است.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا شهرستان بهارستان با بیان اینکه فقط ۵۲ درصد از شهروندان واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: متأسفانه با وجود راه اندازی ۶ مرکز تجمیعی و ۶ مرکز جامع سلامت و یک مرکز واکسیناسیون خودرویی، استقبال شهروندان از تزریق واکسن کمتر از حد انتظار است.

فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه در پیک پنجم آمار بالای ابتلاء و بستری و فوت را شاهد بودیم، از مردم خواست برای پیشگیری از شروع پیک جدید و جلوگیری از فوت عزیزانشان با مراجعه به مراکز واکسیناسیون واکسن کرونا را دریافت نمایند.

وی عنوان داشت: خوشبختانه واکسیناسیون سرعت بسیار خوبی پیدا کرده است و مردم و شهروندان عزیز می‌توانند به طور رایگان و در کمترین زمان نسبت به واکسینه شدن اقدام کنند.

کد خبر 5316407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha