۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۷

استاندار قم تاکید کرد؛

ارتقا استانداردهای درمانی شهرستان‌های جدیدالتاسیس استان قم

 ارتقا استانداردهای درمانی شهرستان‌های جدیدالتاسیس استان قم

قم- استاندار قم با تاکید بر ارتقا استانداردهای درمانی شهرستان‌های جدیدالتاسیس استان قم، خواستار تسریع در روند راه اندازی و بهره برداری از بیمارستان کریمه اهل بیت شهرستان جعفر آباد شد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ بهرام سرمست بعد از ظهر چهارشنبه در سفر به شهرستان جعفرآباد بر تسریع در روند بهره برداری از بیمارستان کریمه اهل بیت (ع) این شهرستان تاکید کرد.

استاندار قم بر ضرورت تسریع در ایجاد ادارات دولتی و ارتقا استانداردهای درمانی شهرستان‌های جدیدالتاسیس استان قم تاکید و تصریح کرد: روحیه و ایثار خیرین مسکن ساز از حمایت قابل تقدیر است و این روحیه خیرخواهانه حمایت می‌کنیم.

وی افزود: توسعه متوازن در شهرستان‌های استان قم مورد تاکید است و ایجاد ادارات دولتی و ارتقا استانداردهای درمانی شهرستان‌های جدیدالتاسیس استان قم در دستور کار دستگاه‌های دولتی قرار دارد.

سرمست به مقوله ورزش و جوانان و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید به مقوله جوانان نگاه ویژه داشته باشیم.

به گفته وی؛ ارتقا شهر جعفریه به شهرستان جعفرآباد این اقدام انقلابی مهم در سطح شهرستان را در پی خواهد داشت و همه باید در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان اهتمام داشته باشند.

در ادامه امام جمعه شهرستان جعفرآباد نیز ضمن تشکر از تلاش‌های استاندار برای ارتقای این شهرستان گفت: آرزوی دیرینه مردم جعفرآباد با همت ایشان به سرانجام رسید و من به نمایندگی از مردم جعفرآباد از دکتر سرمست نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

کلنگ زنی دبستان قمر بنی هاشم روستای صفدر و افتتاح ورزشگاه روستای علی آباد انقلاب و فرمانداری جعفرآباد و همچنین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین فرمانداری شهرستان قم و دانشگاه علوم پزشکی از برنامه‌های سفر یک روزه استاندار قم به شهرستان جعفریه بود.

کد خبر 5316435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha