۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶

عضو شورای شهر اراک:

زمان دخالت برخی از مسئولان بلندپایه استان در تصمیم شورا گذشته است

زمان دخالت برخی از مسئولان بلندپایه استان در تصمیم شورا گذشته است

اراک- عضو شورای شهر اراک گفت: زمان دخالت برخی از مسئولان بلندپایه استان در تصمیمات شورای اسلامی شهر گذشته است.

به گزارش خبرنگار مهر داود قربانی شامگاه چهارشنبه در جلسه فوق العاده صحن علنی شورای شهر اراک که با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد، در واکنش به روند انتخاب شهردار اظهار کرد: مباحث طرح شده در جلسه، متأثر از فضای بیرون شورا بود و این تأثیر را می‌توان در حذف برخی از گزینه‌های انقلابی شاهد بود.

وی ادامه داد: برخی وکلای مجلس صحبت‌های من در جلسه قبل را تکذیب کردند، اما اگر لازم باشد مختصات و مکان و زمان جلسات را می‌توان طرح کرد، درست است که در این موضوع به اختلاف سلیقه رسیده‌ایم، اما مردم یقین بدانند که یکپارچکی را حفظ خواهیم کرد.

این عضو شورای شهر اراک تاکید کرد: اثرات شیاطین را شاهد بودیم، اما زمان دخالت برخی از مسئولان بلندپایه در تصمیمات شورا گذشته است. امروز نیروهای انقلابی در شورا حضور دارند و هدف آن ارتقای مبلمان شهر اراک است.

قربانی گفت: در طول یک و نیم ماه اخیر به این نتیجه رسیدیم که اوضاع شهر و شهرداری فشل است و قراردادهای عقد شده، دارای مشکل است و باید کسی سکاندار شود که توان مدیریتی بالا داشته باشد، بنا نداریم که شهر و شهرداری را معطل نظرات خود کنیم و قطعاً در این موضوع، اجماع حرف آخر را می‌زند و همسو خواهیم بود.

وی گفت: صحبت‌های امروز بنده، آقای خسروانی و آقای عین القضاتی به معنی مخالفت جدی با کریمی نیست بلکه به دنبال انتخاب فردی از دل شهرداری با توان و تخصص بالا هستیم تا از این وضع موجود رهایی یابیم.

کد خبر 5316829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha