۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۴

فرماندار فردوس:

اعتبارات دولتی شهرداری فردوس به سه برابر افزایش یافت

 اعتبارات دولتی شهرداری فردوس به سه برابر افزایش یافت

فردوس- فرماندارفردوس از افزایش سه برابری اعتبارات تملک دارایی و سایر منابع دولتی شهرداری فردوس در بودجه ۱۴۰۰ به نسبت سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حلاج مقدم ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید فردوس اضافه کرد :۸۴ درصد جمعیت شهرستان فردوس در شهرهای فردوس، اسلامیه و باغستان زندگی می‌کنند که نیازمند خدمات بیشتری هستند.

وی تصریح کرد: شهر فردوس به لحاظ سیستم مدیریت شهری یکی از شهرهای برتر استان است و زیرساخت‌های خوبی دارد که باید ارتقا یابد.

فرماندار فردوس تاکید کرد: شهردار فردوس باید بر اساس اصول معماری، اسلامی و ایرانی حرکت کند و معماری بومی و برخاسته از فرهنگ ناب مردم منطقه را مد نظر داشته باشد.

وی امانتداری، کارآمدی و نگاه عدالت محور به تمام محلات شهر را از خصوصیات یک شهردار موفق برشمرد و افزود: شفاف سازی مسائل مالی و هزینه کردهای شهرداری باید به عنوان یک اصل مهم به صورت مستمر برای مردم تشریح شود.

امام جمعه فردوس نیز شهرداری را ارگانی دانست که بیشتر از سایر دستگاه‌های خدمات رسان دیگر می‌تواند فرهنگ غنی و بومی یک شهر را ترویج کند.

حجت الاسلام محمد شاکری با بیان اینکه باید در مدیریت شهری حقوق تمام شهروندان رعایت شود گفت: در مبلمان و خدماتی که شهرداری ارائه می‌دهد مردم باید از امنیت کامل برخوردار باشند و این حق مردم است که بدانند عوارضی که پرداخت می‌کنند در کجا هزینه می‌شود.

شهردار اسبق فردوس نیز با ارائه گزارشی از خدمات سه ساله خود گفت: ۴۷ میلیارد تومان در این مدت در پروژه‌های عمرانی شهری هزینه کرده‌ایم و شهرداری را با ۴ و نیم میلیارد تومان پول نقد و ۱۸ پروژه فعال در دست اقدام تحویل شهردار جدید دادم.

علی کاظمی احداث ۸ پارک محله، ۲۵۰ هزار متر مربع آسفالت معابر، احداث استخر ذخیره آب‌های سطحی، احداث گلخانه استاندارد و مجهز، پارکینگ‌های عمومی، احداث مجتمع شهید یوسفیان، افزایش سرانه فضای سبز شهری و شهرداری برتر استان در سال ۹۷ را از مهمترین اقدامات و موفقیت‌های شهرداری فردوس در طی سه سال گذشته برشمرد.

علی اشرفیان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی نیز از تمام مدیران خواست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبر معظم انقلاب صادر شده را باور و عملیاتی کنند تا بسیاری از مشکلات کشور حل شود.

در این مراسم از خدمات سه ساله علی کاظمی شهردار سابق فردوس تجلیل و حسین اکبری به عنوان شهردار جدید فردوس معرفی شد.

کد خبر 5319128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha