۱۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳

فرمانده انتظامی مازندران:

مردم محوری مبنای کار ناجا است/ زیرساخت های نامناسب ترافیکی

مردم محوری مبنای کار ناجا است/ زیرساخت های نامناسب ترافیکی

ساری- فرمانده انتظامی مازندران مبنای کار نیروی انتظامی را مردم محوری و اجتماع محوری ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی میرزایی صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته ناجا با تاکید بربهره گیری از ابزار رسانه برای پیشبرد امور، مبنای کار نیروی انتظامی را مردم محوری و اجتماع محوری ذکر کرد و گفت: هرجا تعامل بین نیروی انتظامی و رسانه بیشتر باشد شاهد اثرگذاری بیشتری خواهیم بود.

وی به برنامه‌های هفته ناجا در استان اشاره و اضافه کرد: صبحگاه مشترک، جشنواره تجلیل از رؤسای و فرماندهان، افتتاح سامانه هوشمند نظارت شهری در سوادکوه، نشست مشترک با بخشداران ودهیاران، گفتگوی ویژه و ارتباط مستقیم با مردم از جمله برنامه‌های هفته ناجا در استان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با تعامل رسانه‌ها توانستیم، اقدامات و عملکرد را خوب منعکس کنیم، ادامه داد: امسال نیز باید تلاش کنیم خدمات را برجسته‌تر به مردم و جامعه منعکس کنیم.

سردار میرزایی با اشاره به تأثیرگذاری رسانه‌ها در انعکاس مسائل و مشکلات، مطالبه گری مسائل و موضوعات اجتماعی را از جمله کارکردهای رسانه‌ها ذکر کرد و گفت: انعکاس مسائل و مشکلات سبب ورود مسئولان و تلاش برای حل آن خواهد شد.

فرمانده انتظامی مازندران کمتر از یک درصد جرایم را مربوط به کیف قاپی دانست و گفت: متأسفانه در برخی موارد دست ما و قضات به دلیل خلأ در قوانین بسته است هرچند پیگیری‌هایی برای اصلاح قانون در حال انجام است.

وی افزود: در بخش‌های ترافیک، زیرساخت‌های استان پاسخگوی نیاز داخلی نیست و در مقطعی نظیر تعطیلات باید خدمات ملی نیز ارائه دهیم.

سردار میرزایی یادآور شد: یک طرفه کردن جاده‌ها و بستن مسیرها سبب می‌شود تا باری به روی دوش مردم محلی اضافه شود و به دلیل پاسخگونبودن زیرساخت‌ها، مشکلاتی ایجاد می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران به طرح پلیس هوشمند اشاره کرد و گفت: یکی از موفق ترین پلیس‌های کشور، پلیس فتای استان به شمار می‌رود و برای هوشمندسازی پلیس متکی به زمان نیستیم و به تناسب ارتقای تجهیزات نسبت به روزرسانی امکانات اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که در پلیس پیشگیری در دست اقدام است، ارسال و رسیدگی به پرونده‌های تشکیل شده در کلانتری‌ها به صورت سیستمی است.

کد خبر 5320953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha