۱۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷

فرمانده انتظامی لامرد خبرداد؛

۵۰ برنامه طی هفته ناجا درلامرد اجرا می شود/افزایش کشف کالای قاچاق

۵۰ برنامه طی هفته ناجا درلامرد اجرا می شود/افزایش کشف کالای قاچاق

لامرد- فرمانده انتظامی لامرد گفت: بیش از ۵۰ برنامه طی هفته نیروی انتظامی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

سرهنگ مهراب زارع پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: کشفیات قاچاق کالا نیروی انتظامی شهرستان لامرد نسبت به سال گذشته افزایش ۵ درصدی داشته است.

وی همچنین به برخورد جدی پلیس با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان لامرد اشاره کرد و گفت: دربحث مبارزه با مواد مخدر نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در هفته نیروی انتظامی از «نرم افزار پلیس من» که یک برنامه کاربردی و بسیار مفید است رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: همه شهروندان را توصیه به نصب و استفاده این نرم افزار را بر روی گوشی تلفن همراه خود می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما سرباز ولایت و تابع مقام معظم رهبری هستیم تصریح کرد: در برخورد با برهم زنندگان نظم اجتماعی جدیت داریم.

این مقام مسئول به تصادفات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در خصوص تصادفات نیز در مجموع کل تصادفات ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته که این خود جای بسی خوشحالی ست.

سرهنگ زارع پور به افزایش کشفیات سرقت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۲۱ درصد افزایش کشف سرقت در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم و در بحث دستگیری سارقین نیز ۲۷ درصد افزایش دستگیری داشته‌ایم.

وی به حوزه خدمات پلیس راهور در شهرستان لامرد به صدور انواع گواهینامه به تعداد ۷۶۸ جلد و همچنین تعویض و المثنی ۳۹۴ جلد اشاره کرد وگفت: ۲۲۰۲ دستگاه وسیله نقلیه نیز شماره گذاری و بازدید صورت گرفته و ۱۰۷۱ دستگاه خودرو نیز ترخیص شده است.

۵۰ برنامه طی هفته ناجا درلامرد اجرا می شود/افزایش کشف کالای قاچاق

وی در عین حال تشکیل پرونده‌های معافیت‌های پزشکی سال ۱۴۰۰ را ۱۸۰ فقره پرونده ذکر کرد و گفت: پرونده‌های معافیت کفالت ۵۵ فقره، پرونده‌های تحت پوشش بهزیستی منجر به معافیت ۵۸ فقره، صدور معافیت‌های تحصیلی دانش آموزی و دانشجویی ۶۰۰ نفر، معرفی مشمولان به دفاتر پلیس +۱۰ شهرستان ۴۵۰ نفر بازدید از دفاتر پلیس +۱۰ شهرستان ۱۰ مورد، پرونده‌های موارد خاص (جبهه وجانبازی) ۱۶ مورد که منجر به صدور کارت شده را از دیگر اقدامات این یگان نام برد.

وی در حوزه خدمات گذرنامه‌ای به صدور ۲۶۸۱ جلد گذرنامه اشاره کرد و گفت: در حوزه اماکن نیز ۱۴۱ فقره صدور پروانه کسب، ۱۱۰ مورد پلمپ صنوف متخلف و ۴۰۰ مورد نیز بازدید از صنوف را طی سال جاری داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی لامرد در ادامه عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف این حوزه ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان است و برای حفظ این امنیت تمامی توانمان را برای ایفای این نقش مهم انجام خواهیم داد.

وی گفت: در روز ۱۷ مهرماه و در اولین روز از هفته نیروی انتظامی بنا داریم با اجرای مراسم صبحگاه عمومی با حضور خانواده معظم شهدا، و مسؤلین اداری، به پاس مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها از خانواده‌های معظم شهدای ناجا و همچنین تعدادی از کارکنان تجلیل شوند.

سرهنگ زارع پور در پایان، اهدای خون توسط پرسنل نیروی انتظامی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان لامرد، کوهنوردی و پیاده روی خانوادگی و ورزش عمومی، ملاقات عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان با مردم، و تجدید میثاق با شهدا و غبارروبی مزار شهدا، و حضور حداکثری در نمازجمعه همراه با میزخدمت معاونین و رؤسای پلیس‌های تخصصی و ارائه گزارش عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان را از مهم‌ترین برنامه‌های این نیرو در هفته نیروی انتظامی در شهرستان ذکر کرد.

کد خبر 5321814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha