منابع صهیونیستی گزارش دادند؛

دیدار دریاسالار آمریکایی و مقامات ارتش رژیم صهیونیستی رسانه ای شد

دیدار دریاسالار آمریکایی و مقامات ارتش رژیم صهیونیستی رسانه ای شد

فرمانده ناوگان پنجم نیروهای تروریست آمریکا در منطقه خاورمیانه سفر خود به سرزمین های اشغالی و دیدار با مقامات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، دریاسالار «کوپر» فرمانده ناوگان پنجم فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا موسوم به «سنتکام» (مقر تروریست های آمریکا در غرب آسیا و شمال آفریقا) دیدارش با مقامات جنگی رژیم صهیونیستی را به پایان رساند.

کوپر در جریان این بازدید با «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، «دیوید ساعر سلما» فرمانده نیروی دریایی ارتش این رژیم و دیگران افسران این رژیم ملاقات و جلسات توجیهی داشت.

ساعر سلما دیدار کوپر با مقامات جنگی این رژیم را بسیار مهم تلقی کرد.

وی در این باره گفت: مذاکراتی که صورت گرفت منجر به پیشرفت چشمگیری در موضوعات مشترکی شد که به طور یکسان به اسرائیل و آمریکا مربوط می شود.

کوپر در ادامه مدعی شد: ناوگان پنجم، به رهبری دریاسالار کوپر، یک شریک استراتژیک مهم نیروی دریایی است. ناوگان پنجم و مردم آن متعهد به امنیت اسرائیل هستند و ما هم متقابلاً به آنها متعهد هستیم.

کوپر هم متقابلاً درباره دیدارش گفت: تعهد ما به اسرائیل ثابت و استوار است و این دیدار اهمیت روابط راهبردی چند دهه ما را برجسته کرد.

وی افزود: همسویی اخیر اسرائیل با فرماندهی مرکزی آمریکا فرصت های جدیدی را برای تعمیق روابط دریایی ما و افزایش امنیت و ثبات دریایی منطقه باز می کند.

دیدار فوق در حالی صورت گرفته است که پیشتر و در ماه میلادی ژانویه، دولت واشنگتن اعلام کرد که مسئولیت هماهنگی با رژیم صهیونیستی را که تا آن زمان با مقر اروپایی ارتش آمریکا بود، به سنتکام واگذار می کند.

پیشتر نیز سنتکام از مشارکت کشتی های جنگی آمریکا و رژیم صهیونیستی در رزمایشی خبر داده بود که در بازه زمانی ۳۰ و ۳۱ آگوست (۸ و ۹ شهریور)، در دریای سرخ برگزار شد.

کد خبر 5323129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha