۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶

استاندار اردبیل:

رئیس جمهور آبان ماه به اردبیل سفر می‌کند

رئیس جمهور آبان ماه به اردبیل سفر می‌کند

اردبیل- استاندار اردبیل از سفر رئیس جمهور به استان اردبیل خبر داد.

سید حامد عاملی در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سفر رئیس جمهور دقیقاً مشخص نیست ولی پیش‌بینی شده ظرف یک ماه پیش رو سفر رئیس جمهور به استان اردبیل انجام شود.

وی تصریح کرد: تا انجام سفر رئیس جمهور تلاش می‌کنیم تا طرح‌های اولویت‌دار و پیشران توسعه استان را در ابعاد استانی و شهرستانی مشخص کرده و زمینه اجرای این پروژه‌ها را با سرعت عمل بیشتر فراهم کنیم.

استاندار اردبیل از مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل خواست تا به سرعت پروژه‌های پیشران توسعه استان اردبیل را احصا کرده و در صورت نیاز به اخذ مجوز هیئت دولت و تأمین منابع ملی در سفر رئیس جمهور مطرح و موافقت لازم گرفته شود.

عاملی افزود: تمام تلاش ما بر این خواهد بود تا از سفر رئیس جمهور بهترین بهره‌برداری را بکنیم تا با تأمین اعتبارات و منابع به ویژه در بودجه سال آینده بتوانیم طرح‌های توسعه‌ای و پیشران استان را به سرانجام برسانیم.

وی محور تحول و توسعه اقتصادی در همه مناطق کشور و استان اردبیل را توجه به اهتمام جدی به تولید اعلام کرد و گفت: ما تا زمانی که نتوانیم تولید را در جامعه به صورت گسترده بسط و گسترش دهیم همچنان مشکلات معیشتی، بیکاری و نارسایی‌های اقتصادی گریبانگیر ما خواهد بود و ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی بدون ترس و واهمه از صدور مجوزها نسبت به تقویت تولید و حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران تلاشی جدی انجام دهند.

استاندار اردبیل به زمان تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و ادامه داد: ما قبل از آغاز بررسی بودجه در مجلس باید جمع‌بندی لازم را در احصا و پیگیری پروژه‌های پیشران توسعه‌ای استان از طریق سازمان برنامه و بودجه و هیئت دولت انجام دهیم تا در بودجه سال آینده و همچنین برنامه هفتم توسعه ردیف‌های اعتباری مناسب همراه با تأمین منابع برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

کد خبر 5323755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha