۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۰:۰۱

روایتی از الیگودرز تا نروژ؛

نایب قهرمانی جهان با امکاناتی به اندازه صفر/قول سرلک برای کسب طلا

نایب قهرمانی جهان با امکاناتی به اندازه صفر/قول سرلک برای کسب طلا

خرم‌آباد-نایب قهرمان کشتی آزاد جهان با اشاره به امکانات پایین شهرستان الیگودرز در حوزه ورزش کشتی، از مشکلات پیش روی کشتی‌گیران در شهرستان‌ها گفت و قول داد در مسابقات آینده این‌بار طلایی شود.

علیرضا سرلک در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خدا را شاکرم که لطف خدا شامل حال من شد و با دعای خیر مردم توانستم موفق شوم اظهار داشت: خدا را شکر کادر فنی جدید با برنامه ریزی که برای کشتی گیران داشت، کشتی گیران را به آمادگی لازم رساند، نه تنها من، همه کشتی گیران آمادگی بالا و روحیه خوبی داشتند.

در کشتی فینال اصلاً به باخت فکر نمی‌کردم

وی با تاکید بر اینکه همه کشتی گیران توانستند کشتی‌های خوبی را به نمایش بگذارند و برای مردم شادی به ارمغان بیاورند عنوان کرد: تمام حریف‌های من در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند، فقط از المپیکی‌ها، نفر اول و دوم به دلیل آسیب دیدگی شرکت نکرده بودند، کشتی گیرهایی هم که جایگزین شده بودند، نفر دوم روسیه و هند بودند.

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان با بیان اینکه قبل از مسابقات، کشتی‌های همه کشتی گیران را دیده بودیم و آنها را با سرمربی و مربی آنالیز کرده بودیم ادامه داد: خدا را شکر، آن گونه که دلمان خواست کشتی‌ها را جلو بردیم و کشتی‌های خوبی را گرفتیم.

سرلک در ادامه سخنان خود با اشاره به کشتی فینال خود در این دوره از مسابقات گفت: در این کشتی اصلاً به باخت فکر نمی‌کردم، کشتی‌های او را آنالیز کرده بودیم و مربیان یک برنامه و یک تاکتیک برای این کشتی به من داده بودند.

وی بیان داشت: همان برنامه را در مسابقه پیش می‌بردم که کمی اعتماد به نفسم کمتر بود و دیر متوجه شدم که می‌توانم این کشتی گیر را شکست بدهم، اگر ۱۰ یا ۱۵ ثانیه وقت داشتم می‌توانستم شادی مردم را چند برابر کنم، خواست خدا بوده و شاید خیری در آن بوده که کشتی فینال را واگذار کنم.

تلاش این بار برای کسب مدال طلا

این کشتی گیر لرستانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم همیشه به ورزشکاران به خصوص ورزش کشتی لطف دارند چرا یک ورزش مردمی و پهلوانی است و مردم از ورزشکاران این رشته انتظار دارند عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که در این مسابقات نماینده لایقی بودم و توانستم کشتی‌های خوبی بگیرم و دل مردم را برای لحظه‌ای شاد کنم.

سرلک با اشاره به اینکه امیدوارم با لطف خدا و دعای خیر مردم لیاقت پوشیدن دوبنده تیم ملی را در مسابقات آینده داشته باشم و بتوانم این بار طلای مسابقات را برای مردم کشور به ارمغان آورم گفت: امیدوارم باز هم لطف خدا شامل حال من شود و نماینده لایقی برای مردم در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک باشم و بتوانم آنجا خوش بدرخشم و مدال طلا را برای مردم کشور کسب کنم.

امکاناتی به اندازه صفر

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه من کشتی را از ۱۱ سالگی، سال اول نوجوانان و زیر نظر مربی پایه خودم آقای «علی آرین» شروع کردم بیان داشت: الان هم با مربیان شهرستان الیگودرز و برادر ایشان آقای «حسن آرین»، «منصور ذلقی» و رئیس هیئت کشتی آقای «غلام قلیان» کار می‌کنم.

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان به امکانات ورزشی و سالن کشتی شهرستان الیگودرز اشاره کرد و گفت: نمی گویم این امکانات زیر صفر است اما خیلی پایین است.

سرلک با بیان اینکه با پیگیری رئیس هیئت کشتی و رئیس ورزش و جوانان شهرستان، فضایی برای تمرین ایجاد شده است گفت: این فضا تنها برای تمرین است و تجهیزات و امکانات مناسبی ندارد، تنها نام آن یک سالن کشتی است که بچه‌ها آنجا کشتی می‌گیرند و تمرین می‌کنند، وسایل بدن سازی، تشک مناسب و… ندارد.

وی با تاکید بر اینکه اینها تجهیزات پیش پا افتاده‌ای است که ورزش کشتی نیاز دارد گفت: امیدوارم که مسئولان این امکانات را نه تنها برای الیگودرز بلکه برای همه شهرهای استان فراهم کنند.

کد خبر 5324383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha