در گفتگو با مهر مطرح شد؛

۱۱۰ بسته لوازم التحریر و ۳۰ تبلت به دانش آموزان محروم اهدا شد

۱۱۰ بسته لوازم التحریر و ۳۰ تبلت به دانش آموزان محروم اهدا شد

مرکزنیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمدگودرزی بسته‌های لوازم‌التحریر را به دست ۱۱۰ دانش‌آموز در مناطق محروم رسانند.

حامد خیرخواهان رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، رسالت مهم گروه‌های جهادی را کمک به محرومان و مستضعفان بیان و اظهار کرد: بر همین اساس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اقدام به اهدای ۱۱۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار کرد.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با بیان اینکه امسال ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی از تولید کنندگان داخلی خریداری و به مناطق محروم ارسال شد، عنوان کرد: این لوازم‌التحریرها با هدف حمایت از تولیدات داخلی از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده است که شامل مداد، پاک‌کن، خودکار، تراش، خط‌کش، کاغذ یادداشت، مداد رنگی، ماژیک و غیره است.

خیرخواهان همچنین از اهدای ۳۰ تبلت توسط خیرین به دانش آموزان خبر داد و گفت: آموزش مجازی در کشور ما یک سری مسائل و مشکلات دارد و زیرساخت‌های آن فراهم نیست. در روستاها و مناطق محروم و مرزی ما که تعداد زیادی از دانش‌آموزان در این مناطق‌اند، امکان اتصال آنها به شبکه اینترنت وجود ندارد. برخی از خانواده‌ها گوشی هوشمند ندارند. بنابراین در سال جاری حدود ۳۰ تبلت با کمک خیرین برای دانش‌آموزان مناطق محروم تهیه شده و در اختیارشان قرار گرفته است.

کد خبر 5324588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha