۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۴

پس از دو روز تعطیلی؛

مرز شلمچه بازگشایی شد

مرز شلمچه بازگشایی شد

شلمچه- رئیس اداره ترانزیت و حمل‌ونقل گذرگاه مرزی شلمچه گفت: پس از دو روز تعطیلی، مرز تجاری و مسافری شلمچه بازگشایی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید هادی ادریس‌پور پیش از ظهر امروز دوشنبه درباره جزئیات خبر اظهار کرد: این گذرگاه مرزی پس از دو روز تعطیلی از سوی عراق از امروز دوشنبه برای مبادلات تجاری و مسافری بازگشایی شد.

رئیس اداره ترانزیت و حمل‌ونقل گذرگاه مرزی شلمچه افزود: در پی برگزاری انتخابات در کشور عراق، مرز تجاری و مسافری شلمچه از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شنبه به روی مسافران و کامیون‌های تجاری بسته شد.

وی با بیان اینکه مبادلات تجاری در این گذرگاه مرزی از ساعت ۶ صبح امروز از سر گرفته شده تأکید کرد: گیت‌های پایانه مسافری این گذرگاه مرزی باز بوده و کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی نیز در بارانداز شلمچه در حال نقل و انتقال کالا هستند.

ادریس‌پور، عمده کالاهای صادراتی به کشور عراق از مرز شلمچه را مصالح ساختمانی، کلینکر، صیفی‌جات، مواد غذایی، مواد شیمیایی، معدنی و فولاد اعلام کرد و گفت: از تجار و صاحبان کالا درخواست می‌شود که از ارسال هرگونه کالا به‌خصوص کالاهای فاسد شدنی همچون میوه و تره‌بار به مرز شلمچه خودداری کنند.

کد خبر 5324863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی نصیری IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      5 1
      سلام یعنی ما ایرانیا میشه بریم عراق مرز باز هست ؟؟؟؟
      • کورش خرم آبادی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
        1 0
        سلام لطفا اعلام بفرمایید تاریخ دقیق و نحوه ی خروج از مرز شلمچه کی است و آیا برای خروج ویزا هم میخواد بنا براعلام عراق گفته بودن روادید حذف شده آیا فقط برای اربعین بوده یا برای تمام سال هست لطفا جواب دهید اجرتان با ابا عبداله الحسین ع تشکر
    • خانم نصاری IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      10 8
      آیا مرز شلمچه برای مسافران هم باز هست اگر باز هست شرایط عبور برای زوار چیست؟